استاندار مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش

«حسینی‌پور» بر ضرورت تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: مدارس مناطق روستایی مازندران نیازمند توجه ویژه است.
کد خبر: ۶۲۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶ - 05October 2023

ضرورت تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی در آموزش و پرورشبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران که با حضور «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش مازندران مظلوم واقع شده است.

وی ادامه داد: نظام و مسایل آموزش و پرورش این استان در مناطق مختلف به خصوص روستاهای محروم باید مورد توجه قرار گیرد.

حسینی پور با تاکید بر این که مدارس مناطق روستایی مازندران نیازمند توجه ویژه است، بیان کرد: اگرچه خیرین مدرسه ساز استان مشارکت مطلوبی در امر مدرسه سازی و کمک به تامین نوشت افزار دانش آموزان بی‌بضاعت دارند، اما باید با اعتبارات ملی فضای آموزشی مدارس فنی و حرفه‌ای و تجهیزات آنان توسعه یابد.

استاندار مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی دستاورد و توفیقات بسیاری را در سایه تحریم‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کسب کرده است، گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب به برکت پیشرفت و خودباوری جوانان، مربیان، معلمان آموزش و پرورش و استادان دانشگاه که تمام نیازهای کشور را تامین کرده‌اند، به وجود آمده است.

حسینی پور اظهار کرد: بنابراین باید در حفظ و حمایت از مغزهای جوانان و نخبگان کشور بیشتر تلاش شود.

استاندار مازندران به یکهزار و ۵۰۰ دانش آموز شهید و ۳۰۰ شهید معلم در مازندران اشاره کرد و گفت: حمله فکری و ناجوانمردانه دشمنان علیه دانش آموزان در حالی است که این قشر در تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام قد گوش به فرمان هستند.

وی رهبر معظم انقلاب اسلامی را دلسوزترین فرد نسبت به آموزش و پرورش دانست و افزود: امروز این افتخار را داریم که آموزش و پرورش با منویات رهبر معظم انقلاب رو به جلو حرکت می کند.

حسینی پور با بیان این که طرح های مختلفی در ۲ سال گذشته در آموزش و پرورش مازندران عملیاتی شده است، گفت: بنیاد دیپلماسی آموزش و پرورش در مازندران با هدف از بین بردن سند ضد ارزش ۲۰۳۰ انقلاب اسلامی ایران طراحی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها