عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد؛

دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی

«کناری نژاد» گفت: دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که سالیان دراز این تحفه الهی را رژیم ستمشاهی از آن ها ستانده بود.
کد خبر: ۶۲۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۰ - 09October 2023

«احمد کناری‌نژاد» عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی، رمز نهفته‌­ای است که پایداری و ایثار جوان مسلمان ایرانی را در تاریخ برجسته کرد و رمز این جاودانگی و برجستگی سبک بالان عاشق در این سخن پیر فرزانه جماران است که فرمود: فرق بسیار است بین جوانانی که شب را با مناجات و قرائت قرآن و نماز و نیایش به سر می‌برند و حمله را با ذکر خدا و الله اکبر شروع می ­کنند، با آنان که شب را با معصیت خدا و روز را در جنگ با خدا آغاز می­ کنند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: سرنوشت هر ملتی به دست خود اوست. این سرنوشت هر چه باشد بر آینده آن ملت تأثیر خواهد گذاشت. یکی از مقاطع سرنوشت سازی که ملت رشید ایران هوشمندانه در آن حضور یافت و سهم مهمی در رسالت تاریخی خود ایفا کرد، دوران «دفاع مقدس» بود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بی تردید این اراده خلل ناپذیر به عنوان یکی از افتخارات ماندگار تاریخ حماسه آفرین های ملت ایران به ثبت خواهد رسید.

کناری نژاد تصریح کرد: هر ملتی که به خودباوری نرسد، به شکوفایی نخواهد رسید و هر جامعه ای که به فکر شکوفایی نباشد؛ لاجرم به دریوزگی و وابستگی تن خواهد داد. وابستگی آغاز اسارت انسان ها و فرجام حیات ملتی است که پس از آن می تواند بزرگی کند.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که سالیان دراز این تحفه الهی را رژیم ستمشاهی از آن ها ستانده بود و آنان بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند تا برای عزت و عظمت دینشان، جامعه ای خود شکوفا داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد: دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ سراسر حماسه و پرشکوه انقلاب اسلامی ایران است و یادآور تجلی ایثار و استقامت رادمردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام و تبعیت از مقتدای خویش، خالصانه و مجاهدانه و با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و در دفاع قهرمانانه از اسلام و کیان و آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را با ثبت حماسه های ماندگار بر برگ های زرین انقلاب اسلامی افزودند.

کناری‌نژاد خاطرنشان کرد: آنچه امروز از اقتدار و عظمت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی، منطقه ای و بین‌المللی شاهد هستیم مدیون و مرهون حماسه‌ها، پایداری‌ها، مقاومت و ایثار رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده‌های گرامی معزز شهدا و ایثار‌‌گران است که تاریخ حماسی و پرافتخار هشت سال دفاع مقدس را به زیبایی هر چه تمام تر رقم زدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار