هفت سالن سینمایی پردیس رزمال افتتاح شدند؛

رئیس سازمان سینمایی: درپی تدارک تولید آثار متنوع سینمایی هستیم/ وعده ساخت ۴۰۰ سینما محقق می‌شود

خزایی با بیان اینکه درپی تدارک تولید آثار متنوع سینمایی هستیم، گفت: وعده ساخت ۴۰۰ سینما و هزار سالن سینما را تا پایان دولت محقق می‌کنیم.
کد خبر: ۶۲۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ - 09October 2023

رئیس سازمان سینمایی: درپی تدارک تولید آثار متنوع سینمایی هستیم/ وعده ساخت ۴۰۰ سینما محقق می‌شودبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم افتتاح هفت سالن سینمایی پردیس رزمال با حضور محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی؛ قادر آشنا، معاون سازمان سینمایی؛ همایون اسعدیان، رئیس شورای صنفی تهیه‌کنندگان و سید جمال ساداتیان، تهیه‌کننده سینما برگزار شد.

اسعدیان: هر سالن سینما یک دریچه به جهان مدرن
در ابتدا، همایون اسعدیان با بیان اينکه افزایش سالن‌های سینما طی ۱۰_۱۵ سال گذشته شکل گرفته است، اظهار داشت: با اینکه شاید تصور شود مجتمع‌های تجاری به سینماها کمک می‌کنند اما در حقیقت سینماها به رونق مجتمع‌های تجاری کمک می‌کند و این مسئله برای ما اهالی سینما افتخار است.

وی افتتاح هر سالن سینما را یک دریچه جدید به جهان مدرن دانست و تصریح کرد: سینما دریچه وصل شدن ما به جهان مدرن و آینده است و بخاطر همین موضوع از مدیر رزمال قدردانی می‌کنم چراکه با افتتاح هفت سالن، هفت دریچه جدید به جان باز کرده‌اند.

خزاعی: تدارک برنامه برای صبح‌های سینماها

در ادامه، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی از صفایی مدیر رزمال قدردانی کرد و گفت: امروز ۱۲۸ سینمایی را طی ۲ سال گدشته افتتاح می‌کنیم که زحمات گذشته و کنونی بوده است. همچنین ۵۰ سالن سینما در شهرستان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان دولت به وعده ساخت ۴۰۰ سینما و هزار سالن سینما خواهیم رسید، افزود: حس پویایی و نشاط و زندگی به سینما بازگشته است لذا باید زمینه‌ای فراهم شود تا سرمایه‌دارها با اشتیاق به سمت تولید فیلم‌های متنوع بروند تا شرایط خوبی برای مخاطب ایجاد شود که برنامه‌هایی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان سینمایی از تدارک برنامه‌هایی برای زمان صبح‌ها در سینماها خبرداد و تاکید کرد: هر سالن سینمایی در هر نقطه‌ی ایران باشد من حضور پیدا می‌کنم تا تقدیر و قدردانی کنم. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار