به همت فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود

شناخت صهیونیسم در دوره دو روزه «قبله اول»

نشست تخصصی «صهیونیسم شناسی» به مدت دو روز ویژه دانشجویان و طلاب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ - 14December 2015

شناخت صهیونیسم در دوره دو روزه «قبله اول»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس در این کارگاهها که با هدف شناخت و تسلط جوانان در موضوع صهیونیسم و فلسطین برگزار میشود، به شبهات رایج در این موضوع پاسخ داده میشود و به ریشه اصلی صهیونیسم و مراحل تاریخی شکل گیری آن پرداخته میشود.

در این دوره دو روزه مباحثی چون تاریخچه فلسطین و روند اشغال، شکل گیری انتفاضه سوم، صهیونیسم و وجوه چهارگانه، مسجدالاقصی اصلی و تحریم کالاهای صهیونیست و... مورد بررسی قرار میگیرد.

حسین رویروان، سیداحمد شجاعی، محمود باقری، سیدهادی سیدافقهی، ابوالفضل رافعی، محمدصادق کوشکی از اساتید این دورهها هستند.

در پایان این نشست تخصصی دو روزه  با برگزاری یک آزمون به قبول شدگان گواهی پایان دوره تعلق میگیرد.

دوره دو روزه «صهیونیسم شناسی» با مشارکت موسسه نور قدس جوان و با همکاری معاونت تربیت و آموزش بسیج دانشحویی استان تهران و بسیج شهرداری تهران ویژه دانشجویان و طلاب صورت میگیرد.

نشست تخصصی«صهیونیسم شناسی» در روزهای پنج شنبه و جمعه 26 و 27 آذر ماه از ساعت 8 الی 18 در مجموعه فرهنگی 13 آبان (لانه جاسوسی سابق آمریکا) برگزار میشود.

جهت ثبت نام میتوانید به صورت حضوری از ساعت 9 تا 17 به آدرس خیابان فلسطین، نبش خیابان بزرگمهر، ساختمان 141 طبقه ،2 واحد36 و یا به صورت اینترنتی به آدرسwww.norequds.ir مراجعه نمایید.

مراسم اختتامیه و برگزاری آزمون این دوره روز 5 شنبه 3 دی ماه ساعت14 خواهد بود؛ علاقه مندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره 55423352 تماس بگیرند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار