قائم مقام حزب موتلفه اسلامی:

طوفان الاقصی ضربه به حیثیت اسرائیل بود

ترقی گفت: ضربه‌ای که به لحاظ حیثیتی به اسرائیل خورد و در جهان منعکس شد موجب آگاهی دنیا به ناتوانی ببر کاغذی و خانه عنکبوت در مقابله جبهه مقاومت شد.
کد خبر: ۶۲۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ - 10October 2023

طوفان الاقصی ضربه به حیثیت اسرائیل بودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حمیدرضا ترقی در گفت‌وگویی اظهار داشت: طوفان الاقصی حمله پیش‌دستانه‌ای بود که عملیات‌های رژیم صهیونیستی را خنثی کرد. عملیات‌هایی که قرار بود پس از اعیاد یهودی در غزه و کرانه باختری رخ دهد.

وی در مورد دست برتر رزمندگان مقاومت تصریح کرد: دست برتر نیرو‌های مقاومت در این عملیات، ترکیبی بودن جنگ، هک شدن سیستم دفاعی دشمن، شرایط و موقعیت زمانی حمله، فقدان اطلاعات صهیونیست‌ها از عملیات و حجم بالای حمله موشکی مقاومت بود که توان هرگونه مقابله را از صهیونیست‌ها گرفت.

ترقی افزود: ضربه‌ای که به لحاظ حیثیتی به اسرائیل خورد و در جهان منعکس شد موجب آگاهی دنیا به ناتوانی ببر کاغذی و خانه عنکبوت در مقابله جبهه مقاومت شد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: طوفان الاقصی سخنان رهبری در ضعف صهیونیست‌ها و قدرت جبهه مقاومت را به اثبات رساند. کشور‌هایی که به سمت عادی سازی می‌رفتند، متوجه ضعف صهیونیسم در مقابل بخشی از جبهه مقاومت شدند.

وی با اشاره به قدرت روز افزون مقاومت تاکید کرد: جبهه‌ای که در طول ۷۰ سال با سنگ و چوب از خود دفاع می‌کرد، امروز از توانایی برخوردار است که ضربه بی‌نظیری به اسرائیل بزند. نوع حمله نشان داد که جبهه مقاومت از قدرت بالای برخوردار بوده و اسرائیل در نهایت ضعف اطلاعاتی، دفاعی و حتی ضعف نیروی انسانی رو به رو است.

این کارشناس سیاسی در ارتباط با حمایت اپوزیسیون برانداز از اسرائیل ادامه داد: حمله مقاومت با ضربه‌ای که به پشتیبان اصلی اپوزیسیون برانداز زد، باعث شد دیگر در عرصه بین‌الملل توانایی حمایت از آنان را نداشته باشد.

ترقی در پایان با اشاره به شبهه‌های ایجاد شده در عملیات طوفان الاقصی علیه مجاهدان اسلام گفت: در اسرائیل هیچ غیر نظامی وجود ندارد. همه صهیونیست‌ها با هر شغلی تعهد داده‌اند به عنوان سرباز ذخیره محسوب شده و در مواقع لزوم بر علیه مخالفان صهیونیسم بجنگند. وقتی همه جزء سربازان تلقی می‌شوند، پس مقابله با آنان؛ مقابله با سربازان خط اول جنگ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها