در دومین کنگره ملی شهدای همدان مطرح شد؛

نماینده ولی فقیه در سپاه: شهدا فرهنگ‌ساز هستند/بزرگ‌ترین پرچمدار جهاد تبیین خون شهید است‌

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» با اشاره به اینکه تک‌تک شهدا یک فرهنگ‌ساز هستند، گفت: شهیدان بسیجی، شهیدان پاسدار، شهیدان ارتشی، شهیدان انتظامی، شهیدان اقشار و اما بیش از همه شهیدان نوجوان و زن در جامعه همدان برجسته‌اند.
کد خبر: ۶۲۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ - 11October 2023

نماینده ولی فقیه در سپاه: شهدا فرهنگ‌ساز هستند/بزرگ‌ترین پرچمدار جهاد تبیین خون شهید است‌به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین«عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امشب در اختتامیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان، اظهار داشت: اینگونه مجالس برای این است که از شهدا کسب حیات کنیم، شهید فقط زنده نیست فقط حیات ندارد؛ بلکه زنده‌کننده و حیات‌بخش است.خداوند متعال در قبال حیات مادی که شهید در راه دین می‌دهد به او حیات طیبه می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهادت والاترین مزد جهاد و هدیه الهی است، افزود: منطق شهادت در قرآن کریم؛ منطق پیروزی، حیات و به مقصد رسیدن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: منطق شهید؛ منطق مکتب اباعبدالله (ع)، منطق پیروزی، هیات من‌الذله و منطق آن جوان فلسطینی است که با مظلومیت اما مقتدر ایستاده تا رژیم ظلم را نابود کند.

وی تاکید کرد: پیام شهدا این است که اگر در مسیر دین و حقیقت حرکت کنید از هیچ قدرتی ترسی نخواهید داشت، شهدا برای حفظ دین خدا از همه هستی خود گذشتند و بزرگ‌ترین پرچمدار جهاد تبیین خون شهید است‌.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی بر لزوم توجه به خانواده شهدا تاکید کرد و عنوان کرد: شهدا به این جلسات نیاز ندارند و ما برای زنده کردن روح خود در این جلسات حضور پیدا می‌کنیم، شهدا مرحله اول عاشورا را در این کشور آفریدند و باید وارثان خوبی برای آنان باشیم. 

وی با بیان اینکه این انقلاب بسترساز ظهور امام زمان (عج) است و آن را رها نخواهیم کرد، گفت: ما در این راه مظلومیت، فشارها و سختی‌ها را تحمل می‌کنیم؛ ما اهل مدینه و کوفه نیستیم؛ ما اهل انقلاب اسلامی هستیم، فشارها را تحمل می‌کنیم اما دست از یاری انقلاب برای ظهور مهدی موعود نمی‌کشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به پیروزی‌های ایران اسلامی در جبهه مقاومت اشاره کرد و تصریح کرد: استکبار امروز اعتراف کرده که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنها را رقم زده و مرگ رژیم اشغالگر نزدیک است. دشمن توان مقابله با نظامیان و جبهه مقاومت را ندارد و بمب‌ها را بر سر مردم مظلوم غزه می‌ریزد.

وی ادامه داد: ما به نیروهای اشغالگر قدس می‌گوییم که تا نابودی کامل شما انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هرگز آرام نخواهد نشست. این طوفان که به برکت شهدا آغاز شده جز با نابودی جبهه کفر و استکبار آرام نمی‌یابد. نیروهای قدس به شما گفتند که خانه‌های خود را بفروشید اما شما نفهمیدید و حالا این طوفان جز با نابودی استکبار پایان نمی‌پذیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به از خودگذشتگی‌های شهید همدانی اشاره کرد و گفت: تبلور شهیدان بزرگی چون همدانی و چیت‌سازیان به خاطر بانوان فداکار این خطه بود.

وی با بیان اینکه همدان اولین استانی بود که روحانیون را به به جبهه اعزام کرد و ۱۱۵ شهید را تقدیم انقلاب کرد، گفت: شهدای روحانی استان همدان برجسته و الگو هستند. همچنین استان همدان دارای ۲ هزار و ۷۶۸ شهید بسیجی در استان، یک‌هزار و ۷۴ شهید دانش‌آموز، ۱۷۰ شهید ورزشکار و۱۵۰ شهید دانشجو است که نشان از پیشگامی همدانی در دفاع از انقلاب دارد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه تک‌تک شهدا یک فرهنگ‌ساز هستند، گفت: شهیدان بسیجی، شهیدان پاسدار، شهیدان ارتشی، شهیدان انتظامی، شهیدان اقشار و اما بیش از همه شهیدان نوجوان و زن در جامعه همدان برجسته‌اند.

وی به ولایت‌داری امت ایران اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: نخواهیم گذاشت عاشورا تکرار شود، امروز رهبر انقلاب به برکت جوانان و نوجوانان مجاهد، دیندار و انقلابی با قدرت بر سر دشمنان فریاد می‌زند و وعده پیروزی می‌دهد. ما تا لحظه آخر ایستادگی کنیم و تا ظهور مهدی (عج) کوتاه نمی‌آییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار