با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز صورت گرفت؛

تجلیل از ۲۶۵ دانش‌آموز شاهد و ایثارگر استان البرز

همایش تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر نواحی ۳ و ۴ آموزش‌ و پرورش استان البرز با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ - 14October 2023

تجلیل از ۲۶۵ دانش‌آموز شاهد و ایثارگر استان البرزبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همایش تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر نواحی ۳ و ۴ آموزش‌ و پرورش استان البرز با حضور «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر مسئولین برگزار و از ۲۶۵ دانش‌آموز شاهد و ایثارگر ممتاز در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار شد.

رستمیان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، اظهار داشت: مراسم امروز، محفل افراد تلاشگر در عرصه علم و ادب است و از منزلت بالایی برخوردار است، زیرا همه آنچه که امروز بشریت دارد از علم است و دین و آموزه‌های دینی ما بر همین اساس است بخوانیم و بیاموزیم.

وی افزود: در اساسنامه‌ای که امام (ره) در فرمان ۸ ماده‌ای برای تأسیس نهاد بنیاد شهید صادر کردند به موضوع فرهنگ و آموزش نگاه ویژه‌ای شده است و ۶۰ درصد از اساسنامه که به تأیید مقام معظم رهبری در تجمیع سه نهاد ایثارگری رسید موضوع آموزش و مسائل فرهنگی در اولویت قرار دارد و همین امر باعث شده است که آموزش جزو فعالیت‌های مهم اجرایی در بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: محصول زحمات خانواده‌های شهدا و ایثارگران تربیت فرزندانی است که در آینده باید چرخ این مملکت را به گردش دربیاورند و به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند و این برگرفته از همان تفکر راهبردی حضرت امام (ره) و تأیید مقام معظم رهبری در سلسله فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است. در بنیاد واحد آموزش که از زیرمجموعه‌های معاونت فرهنگی و آموزشی است وظیفه دارد از پیش‌دبستانی تا دانشگاه کار آموزش را برنامه‌ریزی و مدیریت کند.

رستمیان گفت: اینکه شما امروز به‌عنوان دانش‌آموزان ممتاز در حوزه تحصیل معرفی می‌شوید مدیون زحمات والدین، مربیان و متولیان آموزش‌وپرورش است. امید است باهمت و تلاش متولیان تعلیم و تربیت و والدین محترم و پشتیبانی بنیاد فرزندان طرح شاهد قله‌های بلند علمی را فتح کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار