رئیس اداره شاهد آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری ۱۰۰۰ یادواره شهدا در مدارس شاهد خراسان رضوی

«غفاریان پناهی» گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مدیران مدارس شاهد در یک برنامه منسجم هزار یادواره شهید در سطح کلاس‌های درس این مدارس برگزار خواهند کرد.
کد خبر: ۶۲۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ - 15October 2023

برگزاری ۱۰۰۰ یادواره شهدا در مدارس شاهد خراسان رضویبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «علی غفاریان پناهی» رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست مدیران مدارس شاهد نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مدیران مدارس شاهد در یک برنامه منسجم هزار یادواره شهید در سطح کلاس‌های درس این مدارس برگزار خواهند کرد.

وی طرح «شهید پژوهی» را یکی از طرح‌های موفق در جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در سال‌های اخیر دانست و افزود: طرح شهید پژوهی هرساله در کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد؛ بر همین اساس سعی بر بالا بردن کیفیت آثار در جهت فراگیر شدن طرح در بین دانش‌آموزان است.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد دبیرخانه‌های این جشنواره افزایش پیدا کرده و به زودی هفت دبیرخانه شهید پژوهی در استان راه‌اندازی خواهد شد

غفاریان‌پناهی با اشاره به ضرورت تکریم دانش‌آموزان خانواده‌های معزز شهدا جانبازان و ایثارگران؛ وجود مدارس شاهد را مرهون این دانش آموزان عزیز دانست و نسبت به پیگیری ویژه امور آموزشی و تربیتی این دانش‌آموزان از سوی مدیر و معاونین مدارس تاکید کرد.

نشست مدیران مدارس شاهد در دبیرستان شاهد یادگاران امام خمینی (ره) آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد با حضور کارشناسان اداره شاهد و مدیران مدارس شاهد برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار