مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر باید در تمامی عرصه‌ها بدرخشند

کهنسال در آئین تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر گفت: دانش آموزان شاهد و ایثارگر باید در تمامی عرصه‌ها بدرخشند.
کد خبر: ۶۲۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ - 29October 2023

دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر باید در تمامی عرصه‌ها بدرخشندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهنسال» در آئین تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان ساری که در موسسه فرهنگی ایثار در ساری برگزار شد، با بیان اینکه آینده این کشور" به عنوان راهبر تغییر" متعلق به شما است، اظهار کرد: پدران و پدربزرگان شما با تمام وجودشان یک درک و پذیرش عمیق از این انقلاب و نظام در ذهن خلاق خود ساخته بودند که به آن باور و اعتقاد زیادی داشتند و به همین دلیل به یک قهرمان تبدیل شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران افزود: آنان برای هویت خویش و ماهیت دینی پا به عرصه جهاد گذاشتند و جسم خود را آماج گلوله‌های دشمنان قرار دادند تا امروز ما عزیز و عزتمند شویم، امنیت و آرامش خود را مدیون پدران شهید و ایثارگر شما می‌دانیم.

کهنسال با بیان اینکه شما جوانان و نوجوانان عزیز شاهد و ایثارگر باید در تمامی عرصه‌ها پیشرو باشید و قدر خودتان را بدانید اذعان داشت: نگاه ما برای ممتازین تنها معدل نیست، شما دانش آموزان شاهد و ایثارگر باید در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... نقش ایفا کنید.

وی تصریح کرد: پیشرفت تحصیلی شما باید منجر به یک مهارت شود تا گره از مشکل مردم جامعه برداشته شود، بصیرت افزایی را در وجود خود نهادینه کنید، در مراودات، رفتار، و زندگی اجتماعی برای دیگران الگو باشید، حرکات شما از منزل تا درب مدرسه حاوی نکات مهم آموزشی است.

کهنسال یادآور شد: معلمین مدارس شاهد و ایثارگر باید تمام تلاش و برنامه ریزی خود را در جهت پیشرفت تحصیلی این دانش آموزان عزیز داشته باشند تا به یک نقطه‌ای از رشد علمی برسیم و شاهد پیشرفت و توسعه شویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: پیشرفت و موفقیت خود را مدیون معلمین بدانید چرا که در آینده اگر محصولی به بار آید محصول این معلمین پرتلاش هستیم و این تبدیل به یک خاطره خواهد شد و متوجه می‌شویم که نقش آنان در تربیت و پرورش شما بی بدیل و قابل انکار نیست.

وی خطاب به والدین این دانش آموزان گفت: در جهت فراگیری علم و دانش و موفقیت فرزندان خود همیشه مشوق آنان باشید و ایجاد انگیزه کنید که این امر می‌تواند در زندگی آنان تاثیرگذار باشد، ما هم در این مسیر در جهت تقویت بنیه علمی، مشاوره‌های تحصیلی، شغلی و ... در کنار دانش آموزان شاهد و ایثارگر خواهیم بود.

کهنسال افزود: معلمین عزیز باید به سئوالات شما پاسخ دهند، اگر دانش آموزان در مسیر درست آموزش ببینند با دیگران متفاوت‌تر خواهند بود، باید پایش و ارزیابی هر دو و سه سال از این دانش آموزان صورت پذیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران اضافه کرد: با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش قصد داریم یک تحول در مدارس شاهد ایجاد شود و ابن مدارس باید بدرخشند و در اوج قرار بگیرند، چون شما مدال افتخاری دارید که که دیگران ندارند، این تشویق نه تنها برای شما بلکه برای دیگران به عنوان ایجاد انگیزه خوب است.

وی با بیان اینکه به منظور ایجاد انگیزه تصاویر دانش آموزان ممتاز باید در مدارس قاب گرفته شود، اظهار کرد: نگاه ما این است با همکاری دو مجموعه بنیاد و آموزش و پرورش برنامه‌های متعددی را در امر تحصیل با هدف پیشرفت تحصیلی و مهارت آموزی انجام دهیم.

کهنسال اذعان کرد: آئین تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر و رتبه‌های برتر کنکور در تمامی شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.

در این مراسم علی‌زاده سرپرست معاون فرهنگی بنیاد، نجفی رئیس بنیاد ساری و فلاحی رئیس ستاد شاهد استان حضور داشتند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار