فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

دشمن در همه عرصه‌های با شکست مواجه شده است

سردار «فدا» با  بیان اینکه فرهنگ مقاومت امروز در دل ملت‌های منطقه گسترش یافته است، تاکید کرد: دشمنانی که دنبال نابودی و یا تغییر رفتار و اندیشه ما بودند و محدود کردن و جلو گیری از صدور انقلاب را در دستور کار داشتند امروز در همه عرصه ها با شکست روبرو شده‌اند.
کد خبر: ۶۲۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ - 14October 2023

دشمن در همه عرصه‌های با شکست مواجه شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار «مجتبی فدا» فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در همایش بازنشستگان و پیشکسوتان مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی، آبرو، عظمت و بزرگی را برای ملت ایران به ارمغان‌ آورد، اظهار داشت: قبل از انقلاب عزت و شرف ما زیر چکمه های مستشاران خارجی بود لگدمال می شد.

وی ادامه داد: نخبگان نظامی ما باید زیر دست مستشار آمریکایی قرار می‌گرفتند و بدون اجازه او حق استفاده از تجهیزات را نداشتند. امروز هم آمریکایی‌ها دوست دارند ایران را به همان دوران برگرداندن و لذا توطئه‌های بسیاری در این چهل و اندی سال رغم زدند.

وی خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس که یک نورانیت نسبت‌ به‌ این‌ چهل سال دارد، ما را به یک عزت و بزرگی رساند که امام راحل (ره) وعده آن را به ما داد و آن اینکه اسلام ابرقدرت ها را به زیر خواهد کشاند و پرچم اسلام بر قلل مرتفع به اهتزاز در خواهد آمد.

سردار فدا گفت: در آن زمان برخی‌ها این کلام امام خمینی (ره) باورشان نداشتند اما امروز شرایطش را می‌بینیم و زمزمه‌های آن از سراسر دنیا بگوش می رسد.

سردار فدا خاطرنشان کرد: در ابتدای جنگ به ما سیم خاردار نمی‌دادند اما امروز سپاه برای سومین بار ماهواره به فضا ارسال می‌کند، امروز وقتی حریم هوایی ما را نقض می‌کنند پهباد گران قیمت آنها را سرنگون می‌کنیم و وقتی ملوان‌های آنها وارد آب‌های ما می‌شوند آنها را دستگیر می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) تاکید کرد: امام خامنه‌ای به برکت همین ایستادگی و مقاومت، فرمودند؛ «دوران بزن و درو تمام شده و اگر یکی بزنید ده تا می خورید.»

سردار فدا با  بیان اینکه فرهنگ مقاومت امروز در دل ملت‌های منطقه گسترش یافته است، تاکید کرد: دشمنانی که دنبال نابودی و یا تغییر رفتار و اندیشه ما بودند و محدود کردن و جلو گیری از صدور انقلاب را در دستور کار داشتند امروز در همه عرصه ها با شکست روبرو شدند.

وی یادآور شد: اگر در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی نکرده بودیم، الان هر روز مورد تهاجم و جنگ بودیم و به برکت آن مجاهدت ها کشور ما بیمه شد و امروز کسی جرئت نگاه چپ به ما را ندارد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که با دشمن مرز بندی کنیم و محکم در جبهه حق بایستیم و روحیه جهادی و انقلابی را حفظ کنیم چون سربازی نظام و انقلاب بازنشستگی ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار