مدیرعامل موسسه علمی آموزشی امام حسین در خراسان رضوی:

راهبرد مدارس امام حسین علیه‌السلام تربیت دینی و انقلابی آینده‌سازان ایران است

«رحیمی» گفت: آنچه در مدارس امام حسین علیه‌السلام مورد توجه می‌گیرد تربیت دانش‌آموزان بر مبنای آموزه‌های دینی و اصول انقلابی است.
کد خبر: ۶۲۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ - 16October 2023

راهبرد مدارس امام حسین علیه‌السلام تربیت دینی و انقلابی آینده‌سازان ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از بردسکن، «اکبر رحیمی» مدیرعامل موسسه علمی آموزشی امام حسین در خراسان رضوی در مراسم افتتاح دبستان پسرانه امام حسین علیه‌السلام شهرستان بردسکن که با حضور مسئولین محلی برگزار شد، اظهار داشت: موسسه امام حسین علیه السلام جزو مدارس غیر انتفاعی نیست بلکه یک مجموعه عام‌المنفعه است که درآمد حاصل از آن صرف توسعه و کمک به دانش‌آموزان نیازمند می‌شود.

وی با بیان اینکه این موسسه توانسته زمینه اشتغال هزار و 800 نفر را فراهم بیاورد، افزود: در حال حاضر در این مدارس ۱۸ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

رحیمی گفت: هدفگذاری موسسه امام حسین علیه‌السلام در کشور تعداد ۱۰۰ هزار فضای آموزشی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده خوشبختانه استان خراسان رضوی توانسته تاکنون به لحاظ تعداد مدارس امام حسین در کشور پیشتاز باشد.

مدیرعامل موسسه علمی آموزشی امام حسین در خراسان رضوی تصریح کرد: این موسسه در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند توانسته است در مدارس حاشیه شهر مشهد که تحت پوشش مدارس امام حسین قرار دارد دو هزار و 500 دانش آموز از خدمات رایگان این مجموعه بهره‌مند کند.

وی خاطرنشان کرد: موسسه امام حسین علیه‌السلام از سال 1370 در استان خراسان فعالیت خود را آغاز کرد و اولین مدرسه در مشهد راه‌اندازی شد که پایه‌گذار این حرکت فرهنگی شهید شوشتری بود.

رحیمی با بیان اینکه در هر نقطه از استان مسئولان بتوانند مکان مورد نظر این مجموعه را تأمین کنند به لحاظ اخذ مجوز آموزشگاه امام حسین علیه‌السلام هیچگونه محدودیتی ندارد تصریح کرد: خوشبختانه سپاه ناحیه بردسکن توانست این ساختمان دو طبقه را برای راه‌اندازی دبستان امام حسین در اختیار این موسسه قرار دهد.

مدیرعامل موسسه علمی آموزشی امام حسین در خراسان رضوی با بیان اینکه راهبرد این موسسه گسترش مدارس امام حسین است و لازمه این گسترش و توسعه همکاری همه جانبه مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها است، تأکید کرد: نکته مهم در مدارس امام حسین تربیت بر مبنای آموزه‌های دینی و اصول انقلابی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار