دبیر برگزاری یادواره شهدای جهادگر شهرستان‌های بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای جهادگر شهرستان‌های ترشیز همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س)

«افتاده» از برگزاری یادواره ۳۴ شهید جهادگر شهرستان‌های بردسکن، کاشمر و خلیل آباد در ۲۲ آذر مصادف با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ - 15October 2023

برگزاری یادواره شهدای جهادگر شهرستان‌های ترشیز همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س)به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محمود معین‌زاده» رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری یادواره ۳۴ شهید جهادگر شهرستان‌های بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد اظهار داشت: استان خراسان رضوی ۳۱۴ شهید جهادگر تقدیم اسلام و انقلاب کرده که با توجه به جمعیت شهرستان‌های کاشمر و بردسکن در آن مقطع این شهرستان‌ها بیشترین شهید جهادگر را در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند.

وی افزود: تمامی خدمات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت‌الاسلام مروجی‌نسب نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی بردسکن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه ۳۱۴ شهید جهادگر استان خراسان رضوی و ۳۴ شهید جهادگر شهرستان‌های ترشیز بر هرچه بهتر برگزار شدن یادواره شهدای جهاد تاکید کرد.

در این جلسه جواد افتاده دبیر برگزاری یادواره شهدای جهادگر شهرستان‌های بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است یادواره ۳۴ شهید جهادگر شهرستان‌های ترشیز در ۲۲ آذر ماه همزمان با ایام فاطمیه شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار