با حضور دکتر فانی؛

اولین جشنواره ادبی "آزاد مثل آزاده" برگزیدگان خود را شناخت

اختتامیه اولین جشنواره ادبی "آزاد مثل آزاده" صبح امروز با تقدیر از برگزیدگان 4 بخش شعر، داستان و خاطره نویسی، نمایشنامه و نامه و دلنوشته برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ - 15December 2015

اولین جشنواره ادبی

به گزارش خبرنگار دفاع پرس صبح امروز اختتامیه اولین جشنواره ادبی "آزاد مثل آزاده" با تقدیر از برگزیدگان برگزار شد.

در این مراسم با حضور دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام معظمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمدرضا سنگری دبیر جشنواره و خوب نژاد مدیر موسسه پیام آزادگان برگزار شد، از برگزیدگان 4 بخش شعر، داستان و خاطره نویسی، نمایشنامه و نامه و دلنوشته تقدیر به عمل آمد.

در بخش شعر قاسم بای از گلستان و الهام عمومی از اصفهان به عنوان نفر اول تقدیر شدند. همچنین مسعود طاهری از همدان و پیمان طالبی از تهران به عنوان نفرهای دوم برگزیده و حنانه بابایی از تهران به عنوان نفر سوم برگزیدگان مورد تقدیر قرار گرفتند. علی سلیمانی از تهران و محسن کاویانی از قم در این بخش شایسته تقدیر شدند.

در بخش داستان و خاطره نویسی هیات داوران در رتبه نخست شرکت کننده ای را حائز کسب رتبه اول نداستند. بنابراین پیمان سهرابی از تهران و مرضیه نفری از قم به عنوان نفرات دوم و مجتبی صفدری از البرز به عنوان برگزیدگان این بخش شناخته شدند و همچنین صحرا علومی، فاطمه دوستکامی و عادل ارشادی مقدم از تهران شایسته تقدیر برگزیده شدند.

در بخش نمایشنامه هیات داوران هیچ اثری را حائز رتبه های اول تا سوم ندانستند و تنها زهره غلامی از تهران مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش نامه و دل نوشته، کیمیا خانی به عنوان نفر اول، وانه دیر غدیریان به عنوان نفر دوم و شروین جبرئیل زاده به عنوان نفر سوم مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین از زهرا اسماعیلی و نادیا ابراهیمی تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها