دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه:

اولویت سپاه گسترش ازدواج آسان است

سردار «حزنی» با اشاره به اینکه اولویت سپاه این است که ازدواج آسان را در سطح کشور گسترش دهد، گفت: در بحث راه‌اندازی ازدواج آسان در کشور کار‌های خوبی صورت گرفته که البته باید بیش از پیش برای این مهم تلاش کرد.
کد خبر: ۶۲۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ - 17October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «ضیاءالدین حزنی» معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه امروز در آیین توزیع ۲۴۵ سری کمک جهیزیه به نوعروسان استان زنجان با بیان اینکه سپاه و کمیته امداد دو یادگار حضرت امام (ره) است، اظهار داشت: این دو نهاد در راستای ازدواج آسان بسیار تلاش می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با این ازدواج‌های آسان کمر طلاق شکسته می‌شود، تصریح کرد: تمام جهیزیه خریداری شده ایرانی و سرمایه‌گذار ایرانی آن را در راستای تحقق شعار سال تولید کرده است.

وی با بیان اینکه باید روزی برسد که هیچ مددجوی کمیته امداد در صف دریافت جهیزیه نباشد، اضافه کرد: کاری که مشترک توسط سپاه و کمیته امداد رخ می‌دهد بسیار ارزشمند است.

حزنی با بیان اینکه ازدواج‌های آسانی که توسط این جهیزیه‌های ساده رخ می‌دهد توسط آیت الله بهجت‌ها و سردار سلیمانی‌ها به وجود می‌آوردند، اضافه کرد: تهیه جهیزیه ساده برای زوجین برای ما پاسداران یک افتخار بزرگ است‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها