امام جمعه موقت مهدیشهر:

مردم فلسطین در سخت‌ترین حالت باز هم طرفدار جنبش حماس و مقاومت اسلامی هستند

حجت‌الاسلام «سقاییان» گفت: مردم فلسطین در سخت‌ترین حالت باز هم طرفدار جنبش حماس و مقاومت اسلامی هستند و در حالی مقاومت می‌کنند که همه قدرت‌های جهان دست به دست هم داده تا آنها را از خاک خود بیرون کنند.
کد خبر: ۶۲۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ - 20October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «علی سقاییان» امام جمعه موقت مهدیشهر  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر به میزبانی مصلی این شهر ضمن اشاره به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه اظهار داشت: اگر شاهدیم که دشمنان اسلام، مردم فلسطین، عراق، افغانستان، یمن و …را می‌کشند به واسطه دشمنی با دین خدا است.

وی ضمن طرح این سوال که اگر دشمنان با دین خدا در عناد نیستند چرا صحنه‌هایی مانند غزه در اروپا رخ نمی‌دهد، افزود: دشمنی استکبار گران با دین اسلام، دیرینه است.

امام جمعه موقت مهدیشهر ادامه داد: دشمنان اگر از نگاه جهانیان بیم نداشته باشند دوست دارند تا مسلمانان کشورهای اسلامی را به آتش بکشند کما اینکه امروز در فلسطین این کار را انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام سقاییان با بیان اینکه مردم فلسطین در سخت‌ترین حالت باز هم طرفدار جنبش حماس و مقاومت اسلامی هستند، بیان کرد: مردم فلسطین در حالی مقاومت می‌کنند که همه قدرت‌های جهان دست به دست هم داده تا آنها را از خاک خود بیرون کنند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید مبادا با چنین دشمنانی دوستی کنید این در حالیست که برخی از کشورها صحبت از عادی‌سازی روابط می‌کنند.

امام جمعه موقت مهدیشهر بابیان اینکه امروز حتی غیر مسلمانان در اقصی نقاط جهان بر علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی راهپیمایی می‌کنند، ابراز داشت: اکثر دولت‌های دست پرورده استکبار روی به سازش آورده‌اند.

حجت‌الاسلام سقائیان در خاتمه صحبت‌های خود ضمن بیان اینکه هر کشوری که با رژیم صهیونیستی دوست شود باید از آن دوری کرد، افزود: کسانی که با رژیم صهیونیستی دست دوستی داده‌اند به تعبیر قرآن کریم در ظلم آن شریک هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار