فرمانده سپاه امام رضا(ع):

امروز حقیقی‌ترین جنگ دشمن، در فضای مجازی است

سردار غیاثی گفت: امروز حقیقی‌ترین جنگ دشمن، در فضای مجازی است بر همین اساس؛ می‌بایست در این عرصه تلاش‌هایی صورت بگیرد و فضای حقیقی و مجازی با یکدیگر و توأمان دیده شوند چراکه هر یک به تنهایی خلأ‌هایی به وجود می‌آورد که ما را در رسیدن به هدف و مسیر با مشکل مواجه می‌کند.
کد خبر: ۶۲۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ - 21October 2023

امروز حقیقی‌ترین جنگ در برابر دشمن، در فضای مجازی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع)  در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، ضمن اشاره به تحولات اخیر در مناطق اشغالی فلسطین طی سخنانی اظهار داشت: هیچ اتفاقی در رژیم صهیونیستی صورت نمی‌گیرد مگر آنکه ایالات متحده آمریکا از آن مطلع است. آمریکا به دلیل ترس از توسعه جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی، تلاش می‌کند این رژیم غاصب را به عنوان یک اهرم کنترل کننده و محدودکننده در مقابل جبهه مقاومت قرار دهد.

سردار غیاثی با بیان اینکه دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی از توسعه اسلام نگران هستند، افزود: ما هیچگاه در مبانی با آمریکا و اذناب آن به توافق نخواهیم رسید و به مبانی ناب اسلام پشت پا نخواهیم زد. قطعا در مقابل استکبار هستیم و به همین دلیل که او مبانی ما را نمی‌پذیرد، در مقابلمان خواهد بود.

وی در ادامه صحبت خود یادآور شد: اتفاقاتی که امروز در منطقه غرب آسیا رقم می‌خورد حاکی از آن است که ما باید در همه عرصه‌ها قدرتمندتر شویم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در میدان جنگ و جهاد هستیم و آنچه را که شما در حوزه فضای مجازی با حضور و ابتکارات و خلاقیت‌ها رقم می‌زنید، کمتر از جوانانی که در دوران دفاع مقدس و امروز هم در حضور و مقابله رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند، نیست. اما اراده‌های ما می‌بایست برای اجرای ماموریت‌های متناسب با شرایط مصمم‌تر شود.

وی با تاکید بر اینکه باور ما این است که امروز حقیقی‌ترین جنگ دشمن در فضای مجازی است در ادامه گفت: می‌بایست در این عرصه تلاش‌هایی صورت بگیرد و فضای حقیقی و مجازی با یکدیگر و توأمان دیده شوند چراکه هر یک به تنهایی خلأ‌هایی به وجود می‌آورد که ما را در رسیدن به هدف و مسیر با مشکل مواجه می‌کند.

غیاثی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در تشریح عملکرد سپاه امام رضا (ع) درفضای مجازی گفت: با تشکیل قرارگاه فضای مجازی در استان با مسئولیت استاندار، مسئولیت کمیته تولید محتوا به سپاه واگذار شده است؛ لذا اقدامات ما باید در این ماموریت تعریف شود که محصول آن، تولیدات فاخری باشد تا در همه عرصه‌ها بتوان از آن استفاده کرد. وی همچنین بیان کرد: جلسات قرارگاه فضای مجازی سپاه استان نیز به صورت منظم برگزار می‌شود و موضوعات مختلف در آن جلسات پیش بینی می‌شود. ما اهتمام داریم که در حوزه تولیدمحتوا تلاش کنیم و در این زمینه از انسجام بین ظرفیت‌های موجود در سپاه و بسیج و نیز ظرفیت‌های خارج از این مجموعه‌ها بهره بگیریم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پایان سخنان خود به ضرورت توجه به موضوع «روایت اول» به عنوان یکی از موضوعات تخصصی حوزه رسانه اشاه کرد و اظهار داشت: در حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه، اولین خبر از طریق رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر شد که مدعی شدند بمباران توسط حماس شکل گرفته است و با وجود این که خلاف واقع بودن این موضوع ثابت شده است و هر وجدان بیداری این روایت غلط را برنمی تابد، اما در هر صورت این خبر منجر به ایجاد تعلل در برخی از اقدامات شد؛ لذا روی این موضوع باید بیشتر دقت نظر صورت بگیرد و در مورد آن طرح و برنامه داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار