طی سخنانی؛

فرمانده سپاه امام رضا (ع): باور به پیروزی در میان مردم غزه موج می‌زند

سردار غیاثی گفت: امروز باور به پیروزی در میان مردم غزه موج می‌زند و این برخاسته از ایمان آن‌ها به پروردگار است که می‌تواند نصرت الهی را نیز شامل حال آن‌ها کند.
کد خبر: ۶۲۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ - 09November 2023

فرمانده سپاه امام رضا (ع): باور به پیروزی در میان مردم غزه موج می‌زندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در نشست فرماندهان نواحی مقاومت بسیج رده‌های این سپاه با تأکید بر اینکه تنها راه موفقیت و پیروزی هر کشوری در مقابل استکبار جهانی مجاهدت است، اظهار داشت: فلسطین با حرکت اخیر سربازان جبهه مقاومت و حماس تاریخ‌ساز شد و عملیات طوفان الاقصی در اذهان عمومی ملت‌های دنیا ماندگار می‌شود.

وی با اشاره به مظلومیت مردم مقتدر غزه، گفت: امروز باور به پیروزی در میان مردم غزه موج می‌زند و این برخاسته از ایمان آن‌ها به پروردگار است که می‌تواند نصرت الهی را نیز شامل حال آن‌ها کند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: استکبار جهانی به خوبی می‌داند که یکی از حامیان اصلی مردم غزه و فلسطین، ایران اسلامی است و البته جمهوری اسلامی به این حمایت افتخار می‌کند.

سردار غیاثی بیان داشت: مقاومت مجاهدان جبهه اسلامی در غزه جلوه‌ای از اندیشه و افکار راهبردی امام راحل در میدان عمل است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تأکید کرد: باید همه بدانیم که مسیر تاریخ‌سازی انقلاب اسلامی که با رهبری حضرت امام خمینی شروع شد، با هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا در جبهه مقاومت ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها