مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

غزه، پاره تن جهان اسلام است

حجت الاسلام «حسینی» با اشاره به مظلومیت‌های مردم غزه در جریان جنایات‌های اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: غزه، پاره تن جهان اسلام است و باید آزاد شود.
کد خبر: ۶۲۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ - 21October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید شهاب الدین حسینی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی اظهار داشت: جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم. رژیم غاصب اشغالگر کودک کش اسرائیل با زیرپا گذاشتن تمامی پیمان‌ها و مقررات دنیا به همراه کسانی که داعیه دار حقوق بشر هستند، جانی ترین جنایت‌ها را در غزه انجام می‌دهند.

وی افزود: مقام معظم رهبری با تاسی به فرمایشات قرآن کریم فرمودند که ۲۵ سال آینده، چیزی به نام اسرائیل نخواهد بود و این امر شاید در پنج سال آینده هم به وقوع خواهد پیوست. عملیات طوفان الاقصی غزه نیز حرکتی برای از بین بردن رژیم صهیونیستی و تحقق آرمان مقام معظم رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز آب و برق و حتی شیرخشک برای شیرخوارگان در فلسطین و غزه قطع شده است، می‌توانیم از طریق ندای آرمان خواهی مردم ایران و خطه آذربایجان و تبریز، کمک‌ها را جمع آوری و در اختیار مردم عزیز غزه که پاره تن جهان اسلام هستند، قرار دهیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم به ندای مظلومیت کودکان و مردم فلسطین جواب بدهیم و روزی با قیادت قائم عظیم الشان(عج) در مسجدالاقصی نماز اقامه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار