در راستای برگزاری جشنواره ملی فانوس صورت گرفت؛

تقدیر سردار «کارگر» از مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس آذربایجان‌شرقی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تلاش‌های امیر دریادار دوم «رضا عباسی» در برگزاری هفتمین جشنواره ملی فانوس تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۲۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ - 28October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با ارسال لوح تقدیری از تلاش‌های امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌شرقی در برگزاری هفتمین جشنواره ملی و هنری فانوس و  کسب رتبه برتر تقدیر کرد.

متن لوح به شرح ذیر است:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)
کار هنری در زمینه دفاع مقدس یکی از برترین کارهای هنری است. 

لوح سپاس 

برادر ارجمند دریادار دوم دکتر «رضا عباسی»

مدیرکل محترم حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی

با اهداء سلام

اهتمام ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم آن اداره کل را در پاسداشت و نشر ارزش‌های متعالی دفاع مقدس و حضور مؤثر در هفتمین جشنواره ملی و هنری فانوس را ارج نهاده و درخشش آثار ارزشمند آن اداره کل و کسب رتبه دوم این جشنواره را تبریک می‌گوییم.

ضمن قدردانی و تشکر از زحمات بی‌شائبه و توجه شایسته حضرتعالی، مدیر محترم هنری و هنرمندان ارجمند استان، لوح سپاس جشنواره‌ اهداء می‌گردد.

امید است در سایه الطاف الهی و عنایت خاصه حضرت بقیه اله العظم (عج) و پیروی از نائب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، در کسوت خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشر ارزش‌های دفاع مقدس موفق و سربلند باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر»

تقدیر سردار «کارگر» از مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار