«یک روز خاص» در فرهنگسرا‌های پایتخت

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسب گرامی‌داشت روز ملی نوجوان، ویژه برنامه «یک روز خاص» را در سطح فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۲۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ - 22October 2023

«یک روز خاص» در فرهنگسرا‌های پایتختبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ویژه‌برنامه «یک روز خاص» با هدف تقویت هویت ملی و رسمیت‌بخشی به هویت جمعی نوجوانان همزمان با روز ملی نوجوان در سطح مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

در این طرح، هر یک از مراکز زیر مجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، روایت خود را براساس اقتضائات، ظرفیت‌ها و ایده اعضا باشگاه نوجوان فرهنگسرا‌ها با شعار «پرچممون بالاست»، در قالب مراسمی ویژه نوجوانان برگزار می‌کند. مراکز مجری علاوه بر ایجاد فضایی انگیزه‌بخش برای نوجوانان با نگاهی خلاقانه، روایت خود را مبتنی بر خط محتوایی هویت ملی با استفاده از نمادهایی، چون خط، زبان، فرهنگ، سنن و پرچم تعریف خواهند کرد.

همچنین با توجه به رویداد‌های اخیر و به‌منظور پاسداشت مقاومت مردم مظلوم غزه و اقدام شجاعانه آنان در عملیات طوفان الاقصی، بخش‌هایی متناسب با این اتفاق بزرگ در نظر گرفته شده است که توسط اعضای باشگاه نوجوانان فرهنگسرا‌ها طراحی و اجرا می‌شوند.

«یک روز خاص» از اول تا هشتم آبان در تمامی فرهنگسرا‌های مناطق ۲۲گانه شهر تهران میزبان نوجوانان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به farhangsara.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها