احداث اردوگاه برای اسکان صهیونیست‌های فراری از حملات حزب الله

به دنبال حملات موشکی جنبش حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی، صهیونیست‌ها از بیم تلفات، در حال تخلیه شهرک‌های مرزی هستند و در اردوگاه‌ها مستقر خواهند شد.
کد خبر: ۶۲۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ - 22October 2023

احداث اردوگاه برای اسکان صهیونیست‌های فراری از حملات حزب اللهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس،  روزنامه صهیونیستی معاریو امروز خبر داد که مسئولان این رژیم به دنبال احداث یک اردوگاه برای آوارگان اسرائیلی هستند.

به گفته معاریو، پس از اینکه تمامی هتل‌های شهر‌های ایلات از اسرائیلی‌های کوچ کرده از اطراف نوار غزه پر شده است، کابینه این رژیم قصد دارد اردوگاهی احداث کنند. مساحت این اردوگاه ۱۵۰ هزار متر مربع خواهد بود.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی خبر داد که روند تخلیه شهرک‌های اسرائیلی واقع در مرز‌های فلسطین اشغالی و لبنان آغاز شده است.

به گفته این شبکه، در جریان این عملیات، ۶۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست از این شهرک‌ها خارج خواهند شد.
به دنبال حملات موشکی جنبش حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی، صهیونیست‌ها از بیم تلفات، در حال تخلیه شهرک‌های مرزی هستند.

منابع صهیونیستی خبر دادند که تا کنون ۲۷ هزار شهرک‌نشین از ۲۸ شهرک واقع در مرز‌های فلسطین اشغالی و لبنان خارج شده‌اند.

«نیر دبوری» خبرنگار صهیونیست هم خبر داد که ساکنان شهرک‌های اسرائیلی با هزینه شخصی و با کمک شورای منطقه الجلیل الاعلی در حال تخلیه منازل هستند.

رئیس شهرک مرزی «مارگالیوت» در واکنش به این مسئله گفت: حزب الله هر کاری که می‌خواهد با ما انجام می‌دهد. ما در حال تخلیه شهرک‌ها هستیم، ولی در طرف دیگر [مرز]، زندگی به صورت عادی در جریان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار