قدردانی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری رزمایش پهپادی ۱۴۰۲ ارتش

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از انجام موفقیت‍‌ آمیز رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ آجا قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۲۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ - 23October 2023

کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری رزمایش پهپادی ۱۴۰۲ ارتش قدردانی کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از انجام موفقیت‍آمیز رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ آجا قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرچشمه جوشان اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی در سایه مجاهدت‌ها و رشادت‌های ملتی است که همواره با استعانت از خداوند متعال و پیروی از راه شهدا در راه آبادی، آزادی و اعتلای این آب و خاک از هیچ کوشی دریغ ننموده و تا پای جان در این راه استوار بوده‍اند.

در جهان امروز پهپاد‌ها در معادلات نوین نظامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و بدون شک، آینده جنگ‍های هوایی و جمع‍آوری اطلاعات در اختیار این فناوری خواهد بود. رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش جمهوری اسلامی ایران که به لطف پروردگار و همت والای متخصصین جوان و باحضور نیرو‌های چهارگانه ارتش برگزار شد و با به‍کارگیری انواع پهپاد‌های شناسایی، رزمی، انهدامی و اخلاگر و اجرای انواع عملیات‌های پهپادی باحضور بیش از ۲۰۰ فروند از انواع پهپاد‌ها از جمله پهپاد کمان ۱۹ که برای نخستین بار رونمایی و عملیاتی گردید و همچنین استفاده از مهمات و تسلیحات نوین، محموله‍های اپتیکی، سامانه‌های فرماندهی، کنترل و جنگالی که به طورگسترده مورد بهره‍برداری و آزمایش قرار گرفت، توانست به نحو مطلوبی به اجرای ماموریت پرداخته و با اقتداری غرور آفرین موجبات دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده رزمایش را فراهم آورد.

از تلاش‌های صادقانه و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر جناب‍عالی و کلیه فرماندهان، افسران، درجه داران و سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر نموده و امید داریم با توکل به خداوند متعال و با عنایات خاصه حضرت، ولی عصر (عجل الله تعلی فرج الشریف) در انجام ماموریت‌های محوله از جانب فرماندهی معلم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله‍العالی) همواره موفق بوده و در خدمتگزاری به مردم عزیز میهن اسلامی سربلند و پایدار باشید.

رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش، با شرکت یگان‌های منتخب از نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از نیروی زمینی، نیروی پدافند هوایی، نیروی هوایی، نیروی دریایی و جنگال راهبردی ارتش، از یازدهم مهرماه به مدت دو روز در گستره جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار