مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان (عج):

کودک‌کشی رژیم صهیونیستی نشان از عدم اقتدار این رژیم جعلی است

حجت‌الاسلام «صادقی» گفت: اینکه امروز رژیم صهیونیستی در حال نسل کشی زنان و کودکان مظلوم غزه است، نشانه عدم اقتدار این رژیم پوشالی است نه اقتدار آن؛ چراکه اگر اقتدار داشت با نیرو‌های مقاومت می‌جنگید که برای این نبرد لحظه شماری می‌کنند.
کد خبر: ۶۲۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲ - 23October 2023

کودک کشی رژیم صهیونیستی نشان از عدم اقتدار این رژیم جعلی استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «رحمت‌الله صادقی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان امروز (دوشنبه) در جمع کارکنان شهرستان سمیرم با اشاره به روایتی از امام جواد (ع) اظهار داشت: حکمت، عفت، اقتدار و عدالت چهار فضیلتی هستند که انسان و جامعه را به فلاح رستگاری می‌رساند .

صادقی افزود: وقتی زیست عفیفانه در جامعه ای حکم فرما شد همه ی خوبی ها در آن گسترش مي يابد، رعایت عفت در کلام، در نگاه، در پوشش، در کار، در بازار در مدیریت کشور و در سایر تعاملات با مردم، اجتماع را از بدی ها مصون و به سوی همه خوبی ها سوق می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه هشدار داد: از روز اول خلقت شیطان سعی کرده که عفت را از انسان بگیرد و اگر در جامعه ای عفت نباشد و زنان و مردان آن بی حیا و بی غیرت باشند شالوده ی آن جامعه از بین خواهد رفت و دشمنان می توانند آن جامعه را به هر طرف که می خواهند ببرند.

وی بیان داشت:  دومین فضیلت که یک انسان و جامعه را نسبت به سایرین برتری می‌دهد حکمت است و قوام حکمت به اندیشه است یعنی اینکه انسان ذهن و افکار خودش را به سوی نیکی هدایت کند.

صادقی سومین عامل فضیلت یک انسان را قوت و اقتدار برشمرد و تاکید کرد: قوت گاهی به استقامت یک انسان، گاهی به عده‌ی مسلمین، گاهی هم به فرو بردن خشم در برابر زیر دست اطلاق می‌شود و قوت حتما به معنای اعمال قدرت و خشم نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان( عج) افزود: این که امروز رژیم صهیونیستی در حال نسل کشی زنان وکودکان مظلوم غزه است، نشانه عدم اقتدار این رژیم پوشالی است نه اقتدار آن چرا که اگر اقتدار داشت با نیرو های مقاومت می جنگید که برای این نبرد لحظه شماری می کنند.

وی عدالت را چهارمین فضیلت برای فرد و جامعه نام برد و تاکید کرد: عدالت در یک جامعه زمانی برقرار می شود که هرکس در هر مسئولیت و هر جایگاه اجتماعی وظیفه خود را به درستی انجام دهد، پزشک، معلم، روحانی، نیروی نظامی و همه آحاد یک جامعه وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

وی گفت: عدالت وقتی برقرار می شود که همه با هم در برقراری آن تلاش کنند اما اگر فقط یک نفر به دنبال برقراری عدالت باشد حتی اگر انسان کاملی همچون امیر المومنین علی (ع) هم که باشد او را برنمی‌تابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار