مراسم یادبود شهدای بیمارستان المعمدانی غزه برگزار شد

مراسم یادبود شهدای بیمارستان المعمدانی غزه در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ - 23October 2023

مراسم یادبود شهدای بیمارستان المعمدانی غزه برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر امروز (دوشنبه) نماز ظهر و عصر را در کنار یابود شهدای بیمارستان المعدانی غزه اقامه کردند.

همچنین در این برنامه دانشجویان، ضمن همدردی با شهدای غزه، به عزاداری پرداختند و با اهدای گل به یادبود شهدای بیمارستان المعدانی، با مجاهدان فلسطینی ابراز همبستگی کردند.

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر بعد از جنایات اخیر در غزه تجمعاتی برگزار کردند و این تجمعات در دیگر دانشگاه‌های کشور نیز ادامه دارد.

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز یکشنبه جدیدترین آمار قربانیان تجاوزات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه را منتشر کرد.

این نهاد فلسطینی خبر داد که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز، چهار هزار و ۷۴۱ فلسطینی شهید و ۱۵ هزار و ۸۹۸ نفر هم زخمی شده‌اند.

اشرف قدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین هم اخیرا خبر داد که ۷۰ درصد شهدای غزه زن و کودک هستند.

قدره همچنین تأکید کرد که از ابتدای تجاوزات، رژیم صهیونیستی به ۵۲۱ خانواده حمله کرده که نتیجه آن سه هزار و ۱۰۹ شهید بوده است.

به گفته این مسئول فلسطینی، ۷ بیمارستان و ۲۱ مرکز بهداشتی در پی حملات اسرائیل یا در نتیجه اتمام سوخت از مدار خدمت خارج شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون ۴۶ شهید و ۸۶ مجروح از کادر درمان بوده و ۲۳ خودروی امداد منهدم یا از مدار خدمت خارج شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها