مراسم تجلیل از ۲۹ دانشجوی ممتاز شاهد و ایثارگر استان کرمانشاه برگزار شد

مراسم تجلیل از ۲۹ دانشجوی ممتاز شاهد و ایثارگر استان کرمانشاه با حضور جمعی از مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ - 24October 2023

مراسم تجلیل از ۲۹ دانشجوی ممتاز شاهد و ایثارگر استان کرمانشاه برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تجلیل از ۲۹ دانشجوی ممتاز شاهد و ایثارگر کرمانشاهی شاغل در دانشگاه‌های دولتی با حضور جمعی از مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و اساتید دانشگاهی در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

مریم جعفری، معاون فرهنگی بنیاد استان کرمانشاه، با تبریک موفقیت این یادگاران ایثار و شهادت، یکی از اهداف بسیار مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در عرصه تعلیم و تربیت را رشد و تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثار دانست و اظهار داشت: از سوی دیگر توجه به وضعیت تحصیلی و بهبود بخشیدن به خدمات اثر بخش و در نهایت تشویق دانشجویان شاهد و ایثارگر از دیگر اهداف مورد نظر است.

وی ادامه داد: امسال نیز تعداد دیگری از دانشجویان ممتاز دانشگاه‌های دولتی استان کرمانشاه شناسایی شده که در آینده و طی مراسمی از این عزیزان نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

«فرزاد امیری» فرزند شهید و عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، نیز با تجلیل این نخبگان علمی گفت: نخبه‌ترین نخبگان و سرآمدان کشور کسانی بودند که در راه دین، هویت، آزادگی جان خود را از دست دادند و خون ابن عزیزان موجب تداوم انقلاب شد.

در پایان از این دانشجویان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها