تکرار/ سردار نقدی در مجمع عالی بسیج عنوان کرد

آمادگی 2500 گردان بسیج برای دفاع از کشور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از آمادگی 2500 گردان از بسیجیان برای دفاع و جهاد خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴ - 17December 2015

آمادگی 2500 گردان بسیج برای دفاع از کشور

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مجمع عالی بسیج که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، با بیان اینکه امروز دشمنان از هرسو به مسلمانان می تازند و از هر وسیله ای برای ترور استفاده می کنند، گفت: اگر امروز خیل بسیجیان برای جهاد و شهادت دست و پا میشکنند و برای دفاع در جبهه مقاومت اشتیاق دارند و اگر 2500 گردان بسیجی آماده جهاد و دفاع هستند همه متاثر از عاشوراست.

وی ادامه داد:  اگر امروز این بسیج عظیم را داریم که همه به ان افتخار می کنیم و اگر بسیج الهامبخش جهان اسلام شده، به خاطر این است که از مکتب امامان معصوم الهام گرفته است.

نقدی افزود: اگر زنان بسیجی مظهر عفاف و حجاب هستند بخاطر درسهایی است که از مکتب زینب کبری(س) گرفتهاند.

وی همچنین به کارکرد مجمع عالی بسیج با یادآوری اینکه این مجمع کار خود را از سال گذشته در محضر رهبر معظم انقلاب آغاز کرد، گفت:  از سال گذشته تا امسال 17 کمیسیون مجمع در حوزه های تخصصی کار خود را شروع کرده است.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه سندهای بالادستی خوبی در کشور هست، ولی متاسفانه راهکار اجرایی مشخصی ندارد، افزود: این مجمع جایی است که بدون جناحبندی و نگاه حزبی و گروهی از منظر انقلاب با هم به مصالح انقلاب نگاه کنیم و راهکار عملی برای مشکلات کشور ارائه دهیم.

نقدی تصریح کرد: مجمع عالی بسیج تاکنون دستاوردهای خوبی داشته و هرسال باید جای مجمع در شکلدهی و راهکار مشکلات بهتر و وسیعتر باشد.

وی ادامه داد: در نظر داریم در طول برنامه 5ساله ششم بسیاری از تصمیمگیریها را به مجامع استانی بسپاریم.

رئیس سازمان بسیج در پایان گفت: در این مجمع 3 سند صادر خواهد شد که یکی در قالب قطعنامه، دیگری بیانیه و سوم نیز آمار و ارقام و یک سند داخلی است.

نظر شما
پربیننده ها