فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

غزه سپر جهان اسلام است

سردار «فدا» گفت: امروز غزه، سپرِ جهان اسلام شده و با الگوگیری از نظام اسلامی و دفاع مقدس بخوبی ثابت کرده است که با ایستادگی و مقاومت به نتیجه مطلوب دست پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۶۲۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸ - 28October 2023

غزه سپر جهان اسلام استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «مجتبی فدا» امروز شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در تالار «شهید فتوحی» دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت اسلامی اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: عملیات«طوفان الاقصی» هیمنه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را خدشه‌دار کرد و ثابت شد که اسراییل، پوشالی و شکست پذیر است و ظرفیت و توان چندانی هم ندارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: انسان‌های بسیاری توسط انقلاب و نظام اسلامی در عرصه ایستادگی و مقاومت فلسطین تربیت شدند و در آینده شرایط خوبی در منطقه رقم خواهد خورد.

وی اضافه کرد: تزلزل رژیم صهیونیستی در چهار سال گذشته رقم خورد و چهار نخست وزیر این رژیم تغییر کردند و ائتلاف‌های سُست و بدون پشتوانه و دوقطبی‌های مختلفی تشکیل دادند اما کماکان اختلاف‌ها و دودستگی‌های بسیاری در این رژیم غاصب و زورگو وجود دارد.

سردار فدا همچنین خاطرنشان کرد: ظرفیت و توانمندی‌های سپاه پس از جنگ هشت ساله در عرصه‌های سازندگی قرار گرفت.

به گفته وی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) از ورود در عرصه‌هایی که رقیب و پیمانکار داخلی حضور داشته باشد، خودداری می‌کند و کارهایی را که خارجی‌ها برای ما انجام ندادند و پیمانکاران داخلی هم نمی‌توانند آنها را تکمیل کنند، انجام می دهند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا، سپاه و بسیج متعلق به کل نظام هستند و در همه دولت‌ها توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را عرضه کرده است.

وی با بیان اینکه مدیریت و فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا با سپاه است، گفت: سایر ظرفیت‌های این قرارگاه، نخبگان، افراد موثر و کارآمد بومی در هر یک از طرح ها مختلف هستند و از ظرفیت و توان داخلی و توانمندی بخش عمده‌ دانشمندان و نخبگان مناطق مختلف کشور در این قرارگاه استفاده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار