روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ با همکاری بسیج ناحیه قدس برگزار می‌کند؛

فراخوان تولید محتوای مجازی در تقابل با جنگ رسانه‌ای دشمن

به همت روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ و با همکاری بسیج ناحیه قدس، فعالین فضا‌های مجازی، دانش آموزان، دانشجویان و داوطلبین آزاد برای تولید محتوای دیجیتالی و رسانه‌ای بسیج دعوت شدند.
کد خبر: ۶۲۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ - 30October 2023

️به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمدباقر فرهمند» مدیر روابط عمومی منطقه ۵، ضمن اعلام خبر فراخوان برای فعالین فضا‌های مجازی، دانش آموزان، دانشجویان و داوطلبین آزاد برای تولید محتوای دیجیتالی و رسانه‌ای اظهار داشت: شرکت کنندگان در این رویداد می‌توانند در رشته‌هایی از جمله پویانمایی، نرم افزار‌ها و بازی‌های موبایلی آثار و تولیدات خود را ارائه کنند.

️مدیر روابط عمومی منطقه ۵ همچنین ادامه داد: این تولیدات با موضوعات خانواده، رسانه و فضای مجازی، عفاف و حجاب، محله اسلامی، قرآن، ایمان و امیدآفرینی، الگوی مصرف قابل بررسی قرار می‌گیرد.

️فرهمند در خاتمه بیان کرد: ضمن تقدیر از آثار برتر، از برگزیدگان، جهت شرکت در رویداد تولید محتوای استانی بسیج تهران بزرگ دعوت به عمل خواهد آمد.

مهلت ارسال آثار ۱۰ آبان است و علاقه‌مندان به این رویداد می‌توانند باشماره تماس ۰۹۲۰۴۳۸۸۲۶۹و یا آیدی در تلگرام و ایتا @Roydadtolidmohtava در ارتباط باشند.

فراخوان تولید محتوای مجازی در تقابل با جنگ رسانه‌ای دشمن

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار