در جلسه اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان مازندران عنوان شد؛

نماینده ولی فقیه در مازندران: ضرورت حضور حماسی در یوم الله ۱۳آبان

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه باید ۱۳ آبان خیابان‌ها پر از جمعیت شود و بر علیه استکبار و صهیونیست‌ها شعار داده و آنان را محکوم کنیم، گفت: اینها به شکلی وسط میدان بودن است یعنی نشان می‌دهیم که بی‌تفاوت نیستیم و شایسته حمایت خداوند هستیم.
کد خبر: ۶۲۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ - 30October 2023

نماینده ولی فقیه در مازندران: ضرورت حضور حماسی در یوم الله ۱۳آبانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، ضمن گرامیداشت هفته مازندران، اظهار داشت: خدای بزرگ در آیات قرآن تاکید دارد که خداوند در گذشته و آینده سرنوشتی را برای عاد‌ها در طول تاریخ درنظر گرفته و همواره در کمینگاه است.

وی افزود: یکی از عاد‌های جنایتکار رژیم اشغالگر اسرائیل است که در گذشته در کشور ما نیرو‌هایی داشت و با آموزش ساواک نسبت به شکنجه جوانان و مبارزان ما اقدام می‌کردند و همه چیز ما زیر سلطه آنان بود که خوشبختانه خداوند آن نظام طاغوتی را ریشه کن کرد و شما‌ها صالحان را روی کار آورد.

آیت الله محمدی لائینی گفت: باز هم خدا بالمرصاد است و ان شالله این صهیونیست‌های جانی و بلکه بزرگتر از آنان یعنی آمریکا، این رژیم طاغوتی و استکباری هم باز به همان سرنوشت عاد و فرعون دچار خواهند شد و روزی که خداوند مصلحت بداند این‌ها را هم به هلاکت می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اعلام کرد: مهمش این است که خدا می‌خواهد مظلومان در میدان بوده و بی‌خیال نباشند، پس مظلومان باید در میدان باشند و خودشان را به ظالمان و استکبار نشان بدهند و در وسط میدان باشند که دو جور است اولا در میدان بودن دوما حامی میدان بودن.

امام جمعه ساری با بیان اینکه امروز نیاز نیست ما به آن شکل در میدان باشیم، اما باید اظهار آمادگی کنیم، عنوان کرد: مثل این که ۵۰ هزار نفر از نیرو‌های هلال احمر برای کمک به مردم غزه اعلام آمادگی کردند.

این مسئول تاکید کرد: اینکه ۱۳ آبان خیابان‌ها پر از جمعیت شود و بر علیه استکبار و صهیونیست‌ها شعار داده و آنان را محکوم کنیم به شکلی وسط میدان بودن است یعنی نشان می‌دهیم که بی‌تفاوت نیستیم و شایسته حمایت خداوند هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: حمایت‌ها و اتفاقاتی که امروز در سطح بین‌الملل از جریان غزه افتاده بی‌نظیر است و برای صیونیست‌ها از آن شکستی که از نیرو‌های حماس خوردند سنگین‌تر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها