نماینده جنبش حماس در ایران:

پایان عملیات طوفان‌الاقصی معلوم نیست/ فرصت نابودی رژیم صهیونیستی را نباید از دست داد

خالد القدومی با بیان اینکه فرصت نابودی رژیم صهیونیستی را نباید از دست داد، گفت: کسی اطلاع ندارد که سرنوشت عملیات «طوفان‌الاقصی» به کجا ختم می‌شود؛ و فقط مقاومت از پایان آن خبر دارد.
کد خبر: ۶۲۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ - 31October 2023

فرصت نابودی رژیم صهیونیستی را نباید از دست دهیم/ وعده الهی پیروزی در این جنگ استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «خالد القدومی» نماینده جنبس حماس در ایران در همایش «غزه نماد مقاومت و بیداری» که در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد در سخنانی، اظهار داشت: کسی نمی‌داند و اطلاع ندارد که سرنوشت عملیات «طوفان‌الاقصی» به کجا ختم می‌شود؛ فقط مقاومت از پایان آن خبر دارد. برای نخستین بار شاهد تعادل و موازنه قوا بین دو طرف هستیم که این موضوع برای نخستین بار است که در تاریخ درگیری‌های ما با دشمن صهیونیست تحقق پیدا کرده است. این وعده الهی است که در این جنگ پیروز خواهیم شد. 

نماینده جنبش حماس با بیان اینکه ملت فلسطین تا به امروز ۸ هزار شهید داده است که ۶۵ درصد از آن‌ها زنان و کودکان هستند، گفت: قبل از عملیات «طوفان‌الاقصی» مردم ما، کودکان ما و عزیزان ما در غزه زندگی ذلت‌باری را داشتند. وضعیت به صورتی بود که مردم ما به دلیل کمبود غذا و نبود دارو در خانه‌‎های خود به شهادت می‌رسیدند. ملت فلسطین از سال ۱۹۴۸ تا امروز بیش از ۱۰۰ هزار شهید داده است.

نماینده جنبش حماس یادآور شد: غافلگیر کردن ارتش رژیم صهیوینستی مسئله ساده‌ای نیست. زیرا تجهیزات و تکنولوژیی که آن‌ها از آن استفاده می‌کنند با میلیارد‌ها دلار توسط غربی‌ها تهیه و تامین شده است. برای همین شاهد هستیم که آمریکایی‌ها، بریتانیایی‌ها، آلمانی‌ها و فرانسوی‌‎ها یک صدا خطاب به رژیم صهیونیستی می‌گویند که ما با شما هستیم.

وی عنوان کرد: البته این موضوع برای مردم کشور‌های اروپایی و آمریکایی صدق نمی‌کند، زیرا مردم این کشورها تا امروز در بیش از ۵۰ شهر برای حمایت از ملت فلسطین و علیه جرائم جنگی رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمده‌اند. بر همین اساس ما این فرصتی را که مقاومت برای نابودی «اسرائیل» به دست آورده است را نباید از دست بدهیم.

القدومی تصریح کرد: مقاومت به شما قول می‌دهد که در این جنگ تا آخر ایستاده است؛ اما در این میان امت‌های ساکت که مشغول بیانیه دادن هستند باید اقدامات قاطعی انجام دهند. زیرا آن‌ها به غیر از دادن بیانیه کار دیگری انجام نداده‌اند.

نماینده جنبش حماس در پایان گفت: ما به دنبال آتش‌بس نیستیم، بلکه حقوق ملت فلسطین را می‌خواهیم. جامعه بین‌الملل ۱۲۰ رأی مثبت برای باز شدن گذرگاه رفع داده است، ولی چرا گذرگاه رفع تا به امروز باز نشده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار