فرماندار فامنین:

هویت رژیم غاصب صهیونیستی پوشالی است

«حسینی» گفت: در سرزمین‌های اشغالی خون‌های پاک انسان‌های بی گناه توسط رژیم غاصب صهیونیستی ریخته شده است و تردید نداریم همانطور که خون شهدا باعث قوام و دوام انقلاب شد، خون شهدای فلسطین نیز چنین نتیجه داده و هویت رژیم غاصب صهیونیستی را که پوشالی و جعلی است، برملا کرده است.
کد خبر: ۶۲۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ - 30October 2023

هویت رژیم غاصب صهیونیستی پوشالی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سید روح‌الله حسینی» فرماندار فامین در جمع اهالی روستای کله‌سر، اظهار داشت: روحیه رئیس‌جمهور و استاندار، توجه به مشکلات مردم و خدمت به مردم است و حضور آن‌ها در بین مردم الگوی تمامی مدیران دولت در استان و شهرستان است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم نمود واقعی مردم‌سالاری دینی و توجه به خواسته‌های مردم بر اساس عدالت است و در این روند فاصله‌ای بین روستا و شهر نیست.

فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری ویژگی‌های شهید فهمیده، گفت: شهید فهمیده با توکل به خداوند تحکیم کننده فرهنگ مقاومت بود و ثابت کرد عزت و شرف در دست خدا است و کسانی‌که به خدا توکل کنند و به نصرت الهی ایمان داشته و مقاومت کنند در برابر دشمن و استکبار پیروز خواهند بود.

حسینی در پایان متذکر شد: در سرزمین‌های اشغالی خون‌های پاک انسان‌های بی گناه توسط رژیم غاصب صهیونیستی ریخته شده است و تردید نداریم همانطور که خون شهدا باعث قوام و دوام انقلاب شد، خون شهدای فلسطین نیز چنین نتیجه داده و هویت رژیم غاصب صهیونیستی را که پوشالی و جعلی است، برملا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها