مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

مردم خرمشهر و آبادان بیش از همه شرایط غزه را درک می‌کنند

سردار مرادحاجتی گفت: غزه تکرار شرایط سخت خرمشهر و آبادان است. مردم کوی ذوالفقاری و دیگر شهروندان غیور آبادانی در محاصره ماندند، مقاومت کردند و در نهایت نام خود را در دل تاریخ به عنوان مردمانی مقاوم به ثبت رساندند.
کد خبر: ۶۲۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ - 02November 2023

مردم خرمشهر و آبادان بیش از همه شرایط غزه را درک می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در یادواره شهدای منطقه کوی ذوالفقاری آبادان بر ادامه حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و اظهار داشت: مردم خرمشهر و آبادان بیش از همه شرایط غزه را درک می‌کنند چون مشابه چنین دورانی را لمس و تجربه کردند.

وی افزود: سرچشمه خیلی از مقاومت‌های امروز در خیلی از نقاط دنیا دوران دفاع مقدس است. دورانی که مردم ما با دست خالی جلوی چند لشکر مجهز رژیم بعث و ده‌ها کشور قدرتمند پشتیبان آن‌ها ایستادند و در نهایت به پیروزی رسیدند.

سردار مرادحاجتی گفت: غزه تکرار شرایط سخت خرمشهر و آبادان است. مردم کوی ذوالفقاری و دیگر شهروندان غیور آبادانی در محاصره ماندند، مقاومت کردند و در نهایت نام خود را در دل تاریخ به عنوان مردمانی مقاوم به ثبت رساندند این در حالی است که صدام و رژیم بعث عراق به زباله دان تاریخ ریخته شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: جوانان ما باید هشیار باشند. هم باید حواس شان به توطئه‌های دشمنان باشد و هم باید مسائل منطقه را تجزیه و تحلیل کنند تا در دام دشمنان گرفتار نشوند.

وی افزود: از مهمترین راه‌های مقابله با نقشه‌های دشمنان برگزاری همین یادواره شهدا است. شهدایی که می‌توانند الگوی خوبی برای همه نسل‌ها باشند.

انتهای پیام/ هوشنگ نوبخت

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار