مسئول بسیج دانش آموزی گرمسار:

۳۰ عنوان برنامه شاخص در هفته بسیج دانش آموزی در گرمسار برگزار می‌شود

«صبوری» گفت: هفته بسیج دانش آموزی از ۸ آبان آغاز شد و تا ۱۵ آبان اجرای برنامه‌ها ادامه دارد و ۳۰ عنوان برنامه شاخص در طول این هفته در گرمسار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 02November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «جلیل صبوری» مسئول بسیج دانش آموزی گرمسار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  ۵۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در مدارس شهرستان گرمسار برگزار خواهد شد اظهار داشت:  هفته بسیج دانش آموزی از ۸ آبان آغاز شد و تا ۱۵ آبان اجرای برنامه‌ها ادامه دارد و  ۳۰ عنوان برنامه شاخص در طول این هفته در گرمسار برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش آموزی گرمسار با تاکید براینکه این برنامه‌ها به صورت دانش آموز محور و مدرسه محور برگزار شده خاطرنشان کرد: شرکت در پویش حقوق منهای بشر و فریاد عروسک‌ها از برنامه‌های مهم فضای مجازی است که توسط دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: در آغازین روز هفته بسیج دانش آموزی زنگ استکبار ستیزی در مدارس این شهرستان نواخته شد و  اردوی یک روزه راهیان پیشرفت به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه این اردو در مراکز علمی و واحد‌های تولیدی برند برگزار می‌شود، ابراز داشت: کوهپیمایی دختران دانش آموز در محل تفرجگاه بنه کوه از دیگر برنامه‌های اردویی در این هفته است.

مسئول بسیج دانش آموزی گرمسار با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا، زنگ گفتگو در مدارس در قالب نشست‌های بصیرتی و جلسات صالحین، برگزاری مسابقات قرآنی و تقدیر از دانش آموزان حافظ قرآن از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی در پایان از مشارکت دانش آموزان در نماز جمعه این هفته خبر داد و گفت: میقات صالحین دانش آموزی پیش از برگزاری نماز جمعه در محل شبستان مسجد جامع گرمسار فردا ساعت ۱۱ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار