یورش شبانه نظامیان صهیونیست به نابلس

نظامیان رژیم صهیونیستی با تهدید به تخریب یک ساختمان در نزدیکی شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی ساکنان آن را وادار به تخلیه منازلشان کردند.
کد خبر: ۶۲۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ - 03November 2023

یورش شبانه نظامیان صهیونیست به نابلسبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ویدئویی که شبکه خبری الجزیره در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده نشان می‌دهد نیرو‌های رژیم صهیونیستی در حال هدایت کردن گروهی از زنان فلسطینی در کرانه باختری اشغالی به هنگام ترک منزلشان هستند.

الجزیره گزارش داده ساکنان یک ساختمان مسکونی در نزدیکی شهر نابلس مجبور به ترک خانه‌هایشان شده‌اند، زیرا نیرو‌های رژیم صهیونیستی تهدید کرده‌اند که ساختمان را منفجر خواهند کرد.

گزارش الجزیره همچنین حاکی است نظامیان رژیم صهیونیستی خانه دیگری را در نزدیکی اردوگاه جنین محاصره کرده و با تهدید ساکنان به انفجار ساختمان از آن‌ها خواستند آنجا را تخلیه کنند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد جمعه اقدام به انجام حملات جدید در کرانه باختری کردند. این حملات شبانه به یک اتفاق معمول در روز‌های گذشته تبدیل شده است.

روز گذشته هم رسانه‌های فلسطینی از یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به یک شهرک فلسطینی‌نشین در غرب نابلس خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری شهاب، شهرک‌نشینان صهیونیست، اراضی کشاورزی و دارایی‌های فلسطینی‌ها را در شهرک دیر شرف در غرب نابلس به آتش کشیدند. نظامیان اسرائیلی نیز از رسیدن خودرو‌های آتش‌نشانی برای اطفای حریق در نابلس جلوگیری کردند.

جنبش مقاومت حماس، از روز شنبه (۷ اکتبر) عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم تروریست صهیونیست را آغاز کرد که تا به امروز ادامه دارد. در مقابل نیز رژیم صهیونیستی حمله همه‌جانبه‌ای را علیه نوار غزه آغاز کرد و همزمان برای مهار مقاومت در کرانه باختری، بر شدت یورش‌های خود علیه شهر‌های این منطقه افزود و علاوه بر به شهادت رساندن شماری از جوانان کرانه باختری، صد‌ها نفر از آن‌ها را به اسارت گرفت.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها