استاندار اردبیل:

آموزش‌ و پرورش اردبیل موظف به برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده و کنکور در مناطق کم‌برخوردار شد

«عاملی» با اشاره به وضعیت نامطلوب آموزشی و تحصیلی در استان، گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل را برای برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده و کنکور در مناطق کم‌برخوردار استان موظف کردیم.
کد خبر: ۶۲۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ - 04November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «سیدحامد عاملی» استاندار اردبیل  در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور سال ۱۴۰۲ با حضور آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی‌فقیه در استان در مصلای اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: مسائل مربوط به عدالت آموزشی یکی از ضعف‌های مهم و کلیدی محسوب می‌شود که رفع آن نیازمند توجه ویژه همه مسؤولان استان اردبیل است.

وی افزود: در راستای بهبود وضعیت عدالت آموزشی در استان اردبیل، آموزش‌وپرورش استان را برای برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده و کنکور در مناطق کم‌برخوردار موظف کردیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر میراث‌دار وضعیت نامطلوب آموزشی و تحصیلی در استان هستیم که نتیجه سیاست‌های نامناسب طی سالیان گذشته است، ادامه داد: رتبه استان اردبیل در قبولی کنکور ۲۵ کشوری است که باید با برنامه‌ریزی‌های جامع و تخصصی این روند اصلاح شود و در این موضوع مهم کلیه آحاد جامعه تأثیرگذار و نقش‌آفرین هستند.

عاملی تصریح کرد: توجه و پذیرش واقعیت اصلی وضعیت بسیار نامطلوب سطح آموزش تحصیلی استان اردبیل، یک قدم بزرگ و تأثیرگذاری در بهبود این وضعیت است و در این راستا باید از همه ظرفیت‌های ملی و استانی استفاده شود.

وی بیان داشت: ایجاد شور و انگیزه مناسب برای معلمان و مسئولان مدارس استان اردبیل، یکی دیگر از پایه‌های اصلی بهبود وضعیت فعلی آموزشی استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار