در مراسم ۱۳ آبان قزوین؛

سخنگوی دولت: جوانان غزه هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را به همه جهان نشان دادند/ سران صهیونیست در وحشت توان مقاومت هستند

بهادری جهرمی گفت: امروز جوانان غزه نشان دادند که ادعاهای صهیونیست‌ها درخصوص مباحث امنیتی و نظامی پوچ و پوشالی است، جوانان غزه سال‌ها هیچ مراوده‌ای با کشورهای مختلف نداشته‌اند.
کد خبر: ۶۲۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ - 04November 2023

سخنگوی دولت: جوانان غزه هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را به همه جهان نشان دادند/ سران صهیونیست در وحشت توان مقاومت هستندبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در جمع راهپیمایان قزوینی خطاب به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: غزه باید به پا می‌خیزید برای اینکه حقیقت تو را بر جهانیان نمودار کند، نوجوان ایرانی به شایستگی می‌گوید حریفت منم، نیرو‌های مسلح نیازی به تو نیست، همانطوری که دشمنی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ تاکنون از بین نرفته است و مخالف ملی‌گرایی، اسلامی‌گرایی و استقلال ملت ایران بوده‌اند. پا به پای دشمنی آنان مقاومت ملت ایران ادامه داشته است.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: طی این سال‌های دشمنی ملت ایران قوی‌تر از دیروز بوده است و متقابلا آمریکا و اذنابش ضعیف‌تر گذشته هستند، در سال ۵۸ جوانان و دانشجویان ایرانی نشان دادند که هیمنه آمریکا پوشالی و پوچ است، امروز جوانان غزه نشان دادند که ادعا‌های صهیونیست‌ها در خصوص مباحث امنیتی و نظامی پوچ و پوشالی است، جوانان غزه سال‌ها هیچ مراوده‌ای با کشور‌های مختلف نداشته اند.

سخنگوی دولت بیان کرد: همانطور که سید مقاومت گفتند ملت فلسطین به رغم همه تنگنا‌هایی که داشته است به تنهایی می‌توانند بر صهیونیست‌ها غلبه کنند و نیازی به دیگر گروه‌های مقاومت ندارند در شرایط یک جنگ کاملا نابرابر صهیونیست‌ها به پدران نامشروع خود یعنی انگلیس و آمریکا نیازمند می‌شود. امروز یک عده فلسطینی در تحریم رژیم صهیونیستی را زمین گیر کرده است و وحشت را بر تن سردمداران صهیونیست انداخته است.

وی افزود: شاخص فرعون‌های جهانی همواره این بوده است که مردم را بترسانند، متقابلا شاخص همیشگی مومنان این است که از هیمنه پوشالی فرعونیان نمی‌ترسند و بر آنان غلبه می‌کنند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها