در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در مشهد؛

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران: از امروز، همه گزینه‌ها روی میز است/ جمجمه دشمنان در تیررس ماست/ انقلاب اسلامی، الگوی ایستادگی برای ملت‌های منطقه

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها همان سخنی را می‌گوییم که سید مقاومت، دبیر کل حزب‌الله لبنان روز گذشته مطرح کرد؛ اینکه اگر نسل‌کشی در غزه متوقف نشود، همه گزینه‌ها روی میز است. ما چیزهای جدیدی برای شما آماده کرده‌ایم و جمجمه‌های شما در تیررس ماست.
کد خبر: ۶۲۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ - 04November 2023

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران: از امروز، همه گزینه‌ها روی میز است/ جمجمه دشمنان در تیررس ماست/ انقلاب اسلامی، الگوی ایستادگی برای ملت‌های منطقهبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در جمع دانش‌آموزان، دانشجویان و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در میدان بیت‌المقدس مشهد، با اشاره به آیه ۳۶ سوره مبارکه زمر اظهار داشت: این یک حقیقت است که آمریکای جنایتکار، همان‌طور که امام عظیم‌الشأن فرمود، بزرگ‌ترین شیطان روی زمین است اما در مقابل، ما هم خدا را داریم؛ همان‌طور که فرمود «اَلَیسَ اللهُ بِکافِ عَبدِه» یعنی آیا خدا برای بنده‌اش کفایت نمی‌کند؟

وی افزود: ما همان ملتی هستیم که از جنبش اسلام‎خواهانه خود در دوران انقلاب ثابت کردیم که خدا برای ما کفایت می‌کند. به همین دلیل هم تسخیر لانه جاسوسی آمریکایی‌ها به‌عنوان یکی از نقاط عطف تاریخ را رقم زدیم و اگرچه بسیاری از افراد سست ایمان، خشم مقدس ملت را مایه برانگیخته شدن خشم شیطانی دشمن می‌دانستند و از آن بر خود می‌لرزیدند اما این ملت پای ارزش و آرمان خود ایستاد، در دفاع مقدس از کیان کشور و دین خدا دفاع کرد و تا به امروز، استقلال خود را در سایه اتکای محض به پروردگار حفظ کرده است.

انقلاب اسلامی، الگوی ایستادگی برای ملت‌های منطقه

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه الگوگیری ملت‌های منطقه از ایستادگی ملت ایران منجر به شکل‌گیری هسته‌های مقاومت اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: اگر همه شاهد بودیم که حدود ۲۰ روز قبل، عملیات حکیمانه و غرورآفرین طوفان‌الاقصی توانست هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو بریزد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، شکست غیرقابل جبرانی بر آن‌ها تحمیل کند، این به برکت همین الگوگیری حسنه است زیرا ملت ایران به برادران و خواهران مسلمان خود در منطقه و همه ملت‌های آزاده جهان ثابت کردند که مقاومت جواب می‌دهد.

وی ادامه داد: این یک حقیقت است که صهیونیست‌ها هرگز از تبعات این عملیات غرورآفرین رها نخواهند شد و کمر در برابر مجاهدان راست نخواهند کرد. هرچه قدر هم که زنان بی‌دفاع و کودکان بی‌گناه را بکشند و دست به قتل‌عام و جنایت بزنند اما بازهم تاریخ روایت خواهد کرد که چطور ارتشی که ادعای قدرت و یکه‌تازی در منطقه را داشت، ذلیل و زمین‎گیر حمله پیش‎دستانه و تاکتیکی رزمندگانی شد که بیش از ۱۲ سال در محاصره کامل قرار داشتند.

صهیونیست‌ها در اوج مذلت هستند

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی تصریح کرد: یک ماه پیش از عملیات طوفان‌الاقصی، صهیونیست‌ها ۱۷ بار به نوار غزه و  ۱۰ بار به کرانه باختری رود اردن حمله کرده بودند. علاوه بر این، طرح تروریستی هتک حرمت به مسجدالاقصی نیز یک‌بار به اجرا درآمده بود و گزارش‌های ما حاکی از آن است که برنامه‌های خطرناک دیگری را هم در دستور کار داشتند. نمی‌توان به جزئیات برخی مسائل اشاره کرد اما آن‌ها خود می‌دانند که چه برنامه‌هایی داشتند که به برکت عملیات صددرصد فلسطینی طوفان‌الاقصی، این توطئه‌ها در نطفه خفه شد.

وی تأکید کرد: آیا این افتخار است که شما ذلیل رزمندگان مقاومت هستید و از فراز آسمان با جنگنده‌های آمریکا، فرانسه و کشورهای اروپایی، بمب و موشک بر سر زن و کودک می‌ریزید؟ این اوج مذلت است اما به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها می‌گوییم؛ همان سخنی را که سید مقاومت، دبیر کل حزب‌الله لبنان روز گذشته مطرح کرد؛ اینکه اگر نسل‌کشی در غزه متوقف نشود، همه گزینه‌ها روی میز است. ما چیزهای جدیدی برای شما آماده کرده‌ایم و جمجمه‌های شما در تیررس ماست.

اتحاد مسلمانان، زمینه‌ساز فروپاشی اسرائیل

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروزه مقاومت در قدرتمندترین زمان ممکن و رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین زمان ممکن قرار دارد، ابراز امیدواری کرد: فلسطین آزاد خواهد شد و رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است. در این راه، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند باید دولت‌های منطقه تمام‌قد به میدان بیایند، سفارتخانه‌های این رژیم خبیث را ببندند و صادرات سوخت و غذا به سرزمین‌های اشغالی را متوقف کنند زیرا این اتحاد مسلمانان است که در نهایت حتی می‌تواند اعتماد یهودیان به دولت صهیونیستی را از بین ببرد و این رژیم پوشالی را از درون متلاشی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار