در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در قوچان؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: جبهه حق فعال و اثرگذار است/ به میدان آمدن تمام توان جبهه مقاومت نابودی مستکبرین را رقم می‌زند

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: آمریکا به عنوان رهبر جبهه باطل به دنبال حفظ منافع حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی خود است و در این راستا تلاش دارد در برابر جبهه حق و دین خدا صف‌آرایی کند، اما به کوری چشم دشمنان، جبهه حق هر روز نسبت به روز گذشته فعال‌تر و اثرگذارتر ظاهر شده و جبهه باطل به شکست و نابودی نزدیک‌تر می‌شود.
کد خبر: ۶۲۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ - 04November 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: جبهه حق فعال و اثرگذار است/ به میدان آمدن تمام توان جبهه مقاومت نابودی مستکبرین را رقم می‌زندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در جمع راهپیمایان یوم‌الله ۱۳ آبان قوچان، اظهار داشت: در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در میدان فلسطین جمع شدیم تا به فلسطینیان اعلام کنیم که ما پشتیبان شما هستیم و آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف را همچون جان خود حفظ می‌کنیم.

وی افزود: اعتقاد داریم رژیم کودک‌کش صهیونیستی به عنوان غده سرطانی باید از صفحه روزگار محو شود. به حامیان این رژیم و برخی از کشور‌ها که هنوز دست از حمایت نظام سلطه و رژیم اشغالگر قدس برنداشته‌اند هشدار می‌دهیم که عبرت بگیرید و با مردم مظلوم فلسطین و منطقه همراه و همنوا شوید چراکه راه نجات شما در این منطق است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: در یوم‌الله ۱۳ آبان که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده سه واقعه مهم تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳، شهادت جمعی از دانش‌آموزان توسط عمال رژیم ستمشاهی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ رخ داده که در همه آن‌ها خوی گردن‌کشی و نافرمانی از فرامین الهی و اولیای دین در استکبار موج می‌زند.

این مسئول گفت: در طول همه این سال‌ها استکبار جهانی با جبهه حق، انقلاب اسلامی، نظام مقدس اسلامی و جبهه مقاومت دشمنی کرده؛ بر همین اساس لازم است نسبت به استکبار و توطئه‌هایی که علیه ملت ایران اسلامی طرح‌ریزی واجرا کرده شناخت پیدا کنیم تا بتوانیم در برابر جنگ ترکیبی و شناختی نظام سلطه مقاومت بایستیم.

یوسفعلی‌زاده با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند، خاطرنشان کرد: آمریکا به عنوان رهبر جبهه باطل به دنبال حفظ منافع حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی خود است و در این راستا تلاش دارد تا در برابر جبهه حق و دین خدا صف‌آرایی کند، اما به کوری چشم دشمنان و مزدوران خائن‌اش در سرتاسر جهان، جبهه حق هر روز نسبت به روز گذشته فعال‌تر و اثرگذارتر ظاهر شده و جبهه باطل به شکست و نابودی نزدیک‌تر می‌شود.

وی ابراز داشت: امروزه فلسطین، لبنان، عراق، یمن، سوریه و جای‌جای جهان اسلام عرصه به میدان آمدن مردان خدا برای جهاد، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: وجدان‌های ملت‌ها در سرتاسر دنیا بیدار شده، حتی در مرکز حکومت نظام سلطه ملت‌ها بر علیه حاکمان خود شوریده‌اند و ساکنین شهر‌های مختلف آمریکا، انگلیس و فرانسه که حاکمانش پُز حمایت از رژیم اشغالگر قدس را می‌دهند این روز‌ها با برپایی راهپیمایی انزجار خود نسبت به اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه اعلام کرده‌اند که این بسیار ارزشمند است و باید خداوند را شاکر بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی معلم این حرکت و مروج جبهه مقاومت است. امام خمینی (ره) پرچمدار این جبهه توفنده و انقلابی است و رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرماندهی این جبهه را بر عهده دارند با افتخار و اقتدار با صوتی جلی اعلام کرده‌اند که از جبهه مقاومت و رزمندگان این جبهه حمایت می‌کنند.

یوسفعلی‌زاده بیان داشت: انقلاب اسلامی دست جبهه مقاومت را پر کرده و این رزمندگان جبهه مقاومت هستند که طوفان خشمشان را فرود می‌آورند. قطعاً پیروزی از آن جبهه حق است و جبهه کفر نابودشدنی است.

وی ادامه داد: روز گذشته سید جبهه مقاومت در میان سکوت همه جهانیان و توجه همه ملت‌ها سخن گفت و صراحتاً به آمریکا و صهیونیست‌ها و حامیان جبهه کفر هشدار داد که دست از جنایت در غزه بردارند که اگر حملات صهیونیست‌ها متوقف نشود خشم ملت‌ها قابل مهار نخواهد بود.

این مسئول یادآور شد: تاکنون ۱۰ درصد از توان جبهه مقاومت استفاده شده است. این جبهه پربرکت اگر با تمام توان به میدان بیاید هیمنه و ظرفیت نظام سلطه را نابود خواهد کرد، این وعده الهی و اراده اولیای دین است که مستضعفین پیروز شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار