معاون سیاسی دانشگاه امام حسین (ع):

جنایت‌های آمریکا و استکبار جهانی در کشور‌های مختلف آشکار است

«سلیمانی» با بیان اینکه حرف استکبار این است که انقلاب اسلامی از بین برود، گفت: جنایت‌های آمریکا و استکبار در کشور‌های مختلف نمایان است.
کد خبر: ۶۲۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ - 04November 2023

جنایت‌های آمریکا و استکبار جهانی در کشور‌های مختلف آشکار استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمدرضا سلیمانی» معاون سیاسی دانشگاه امام حسین (ع) امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان رامسر با بیان اینکه حماسه ۱۳ آبان باید تببین شود، بر دشمن شناسی تاکید کرد و اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی باید نسبت به انقلاب اسلامی تحلیل و شناخت داشته باشیم و اولین گام شناخت منطق انقلاب اسلامی است.

وی با اظهار اینکه منطق استکبار زورگویی است، ادامه داد: انسان آزاده از نظر آن‌ها مرده است و در منطق آنان جایگاهی ندارد.

این مسئول با اشاره به ضرورت تبیین تسخیر لانه جاسوسی به دلایل مختلف از جمله استراتژیک گفت: جنایت‌های آمریکا و استکبار در کشور‌های مختلف نمایان است و رهبر معظم انقلاب اسلامی هر سال جنایت‌های آمریکا را یادآوری می‌کنند تا ملت فراموش نکنند.

معاون سیاسی دانشگاه امام حسین (ع) با اظهار اینکه ترامپ با بایدن فرقی ندارد و حرف استکبار این است که انقلاب اسلامی از بین برود، اذعان داشت: عبرت از ۱۳ آبان این است که عقب نشینی در برابر استکبار سبب می‌شود آن‌ها پررو شوند و باید همیشه در میدان و صحنه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار