قدردانی فرماندار شهرستان خاش از حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

«صالحی» ضمن حضور در راهپیمایی پرشکوه یوم الله سیزدهم آبان ماه، با ارسال پیامی از حضور پرشور مردم در این راه پیمایی دشمن شکن، تقدیر و تشکر نمود.
کد خبر: ۶۲۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ - 04November 2023

قدردانی فرماندار شهرستان خاش از حضور مردم در راهپیمایی یوم الله13 آبانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «صاحب گل صالحی» فرماندار شهرستان خاش، ضمن حضور در راهپیمایی پرشکوه یوم الله سیزدهم آبان ماه، با ارسال پیامی از حضور پرشور مردم در این راه پیمایی دشمن شکن، تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس خداوند متعال را که بار دیگر، توفیق شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان را شامل حال مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان خاش گردانیدکه به فضل الهی بار دیگر با خلق حماسه‌ای بزرگ، برگ زرین دیگری بر لوح مجاهدت‌های مردم غیوراین سامان افزودند.

قشر‌های مختلف مردم مومن، انقلابی و ولایت مدار شهرستان خاش در یوم الله ۱۳ آبان هم صدا با مردم همیشه در صحنه از اقصی نقاط کشور، انزجار خود را از استکبار جهانی و سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا به نمایش گذاشتند.

بی شک شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، وحدت، اتحاد، وفاق و یکپارچگی ملی حول منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را ضامن تداوم انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند نظام مقدس و پیشرفت کشور وعامل شکست و ناکامی سناریو‌های دشمنان انقلاب دانسته و هم دلی، انسجام و وحدت را به عنوان راهبرد عزت و پیشرفت برگزیده اند.

اینجانب به سهم خویش لازم می‌دانم از حضور یکپارچه‌ی عموم همشهریان عزیز در خلق راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان کمال تقدیر و تشکر را بعمل اورده و از درگاه خداوند منان اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رامسئلت نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها