طی نشستی؛

نماینده ولی‌فقیه در سمنان: تولید محتوا در انتقال فرهنگ دفاع مقدس ضروری است

حجت‌الاسلام «مطیعی» گفت: راه حل انتقال موفق ارزش‌های ایثار و شهادت و رشادت‌های ۸ سال دوران دفاع مقدس تولید محتوای مطلوب و موثر است و ارتباط گیری و سرمایه گذاری در این بخش باید چندین برابر افزایش یابد.
کد خبر: ۶۲۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ - 05November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، جلسه هیات امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان و سردار پاسدار «عباس مطهری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان و اعضای در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام مطیعی اظهار داشت: نشاط و حضور حداکثری کودکان و دانش آموزان و همچنین‌آحاد اقشار مردم استان در راهپیمایی ۱۳ آبان بسیار ارزنده بود.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم که مزاج جوانان، نوجوانان و دانش آموزان ما امروز تغییر کرده است، با سخنرانی و روش‌های سنتی نمیتوان در این حوزه نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس به موفقیت دست یافت و ارتباط گیری موفق داشت.

حجت‌الاسلام مطیعی افزود: اقدامات ترغیبی و جذاب در این حوزه برای جذب حداکثری در بین دانش آموزان، نوجوانان و جوانان باید تقویت شود، اقدامات در حوزه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یکی از راهکار‌های موثر در این بخش است.

این مسئول گفت: راه حل انتقال موفق ارزش‌های ایثار و شهادت و رشادت‌های ۸ سال دوران دفاع مقدس تولید محتوای مطلوب و موثر است و ارتباط گیری و سرمایه گذاری در این بخش باید چندین برابر افزایش یابد.

وی ادامه داد: اقدامات و موارد باقی مانده به جهت تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و همچنین اجرای موفق برنامه‌های فرهنگی سیاستگذاری شده در این بخش باید بر اساس بودجه‌های تخصیص یافته و موجود، اولویت بندی و فازبندی شود.

نماینده ولی‌فقیه در سمنان بیان داشت: حفظ نسل جوان و آینده سازان کشور از طریق اجرای طرح‌های موفق در حوزه دفاع مقدس و نشر ارزش‌های آن دوره محقق خواهد شد.

استاندار سمنان در ادامه این جلسه گفت: استان سمنان، استان ایثار و شهادت است و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یک مرکز مذهبی و افتخاری برای استان است که اقدامات خوبی نیز تاکنون در این حوزه شکل گرفته است.

وی یادآور شد: در حوزه زیرساختی و سخت افزاری در بحث دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان، پیشنهادات لازم ارائه خواهد شد و ۱۰۰ درصد اعتبارات در نظر گرفته شده در حوزه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافت.

تولید محتوا در انتقال فرهنگ دفاع مقدس ضروری است

تولید محتوا در انتقال فرهنگ دفاع مقدس ضروری است

تولید محتوا در انتقال فرهنگ دفاع مقدس ضروری است

تولید محتوا در انتقال فرهنگ دفاع مقدس ضروری است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار