استاندار ایلام:

فراگیری سواد رسانه در عصر دیجیتال اولویتی اساسی است

«بهرام‌نیا» گفت: باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی به عنوان یک برنامه راهبردی در دستور کار قرار گیرد چرا که این امر به بخش بزرگی از زندگی مردم تبدیل شده ‌و فراگیری سواد رسانه و در عصر دیجیتال اولویتی اساسی است.
کد خبر: ۶۲۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱ - 06November 2023

فراگیری سواد رسانه در عصر دیجیتال اولویتی اساسی استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام در جلسه شورای فضای مجازی استان که در محل سالن جلسات شهید ملکشاهی استانداری ایلام برگزار شد اظهار داشت:اسرائیل با کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه و فلسطین، بار دیگر کینه استکباری جهانی با پشتیبانی آمریکای جنایتکار را نمایان کرد.

استاندار ایلام با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: شورای عالی فضای مجازی یکی از شورا‌های مهم است که تصمیمات گرفته شده در این شورا در زندگی مردم تاثیرگذار است.

وی عنوان کرد: فضای مجازی، فضایی غیرقابل انکار است و امروز مردم دنیا این ساز و کار را به عنوان ساز و کار اولیه زندگی خودشان می‌بینید.

بهرام‌نیا افزود: این فضا همانند یک شمشیر دو لبه است که باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی به عنوان یک برنامه راهبردی در دستور کار قرار گیرد چرا که امروز فضای مجازی به بخش بزرگی از زندگی مردم تبدیل شده است و فراگیری سواد رسانه در عصر دیجیتال اولویتی اساسی است

استاندار ایلام با بیان اینکه جنگ امروز دنیا، جنگ سایبری است، افزود: آموزش و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در سطح استان بسیار مهم است که این دو حوزه باید تقویت شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: هر سازمانی به صورت متمرکز از مرکز اعتباراتی دارد که باید از این اعتبارات در زمینه تقویت و تأمین زیرساخت‌های لازم در ادارات و دستگاه‌های اجرایی مربوطه استفاده کند و کمبود اعتبار نباید بهانه‌ای باشد برای ادارات در راستای عدول از وظایف سازمانی در حوزه فضای مجازی و امنیت سایبری تبدیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار