جانشین فرمانده سپاه خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت توجه بسیجیان به دو کلید واژه «امید» و «ایمان» در فعالیت‌ها

سردار «یوسفی» با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب دو کلید واژه «امید و ایمان» را در فرمایشاتشان امسال مطرح کردند، گفت: در همه فعالیت‌هایی که در پایگاه‌های بسیج انجام می‌دهید این دو کلید واژه را مد نظر داشته باشید.
کد خبر: ۶۲۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ - 07November 2023

ضرورت توجه بسیجیان به دو کلید واژه «امید» و «ایمان» در فعالیت‌هابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «علیرضا یوسفی» جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز(سه‌شنبه) در مراسم افتتاح نمایشگاه استانی اسوه بسیج مساجد و محلات در حسینیه جماران بیرجند، اظهار داشت: به برکت این فعالیت‌هاست که نظام جمهوری اسلامی همچنان پیش برنده و پیش‌رونده در سطح جهان است و در همه صحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با بیان اینکه گرچه تلاش همه بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت بسیج مورد ستایش است اما این نمایشگاه برای برترین‌ها برگزار شده است، افزود: سال گذشته پایگاه‌های اسوه در نمایشگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند امسال پایگاه‌های جدیدی توانستند این امتیاز و برتری را کسب کنند و به عنوان پایگاه اسوه معرفی شوند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تبیین کرد: هر پایگاهی که تلاش و فعالیت بیشتری داشته باشد و در عرصه‌های مختلفی که برای پایگاه‌های بسیج تعریف شده بتواند نقش‌آفرینی مثبتی داشته باشد قطعاً فعالیتشان دیده می‌شود، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و پایگاه‌های برتر به مرحله شهرستانی، استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند.

سردار یوسفی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب دو کلید واژه «امید و ایمان» را در فرمایشاتشان امسال مطرح کردند، افزود: در همه فعالیت‌هایی که در پایگاه‌های بسیج انجام می‌دهید این دو کلید واژه را مد نظر داشته باشید چون پایگاه اسوه هستید قطعاً اقدامات مؤثری داشته‌اید و طبق نقشه راهی که برای پایگاه‌های مقاومت تعریف شده است حرکت کرده‌اید..

گفتنی است، نمایشگاه توانمندی‌ها و عملکرد پایگاه‌های نمونه استان در سال ۱۴۰۱ به مدت سه روز تا ۱۸آبان صبح‌ها ساعت ۸ تا ۱۱:۳۰ و عصرها ساعت ۱۵:۳۰  تا ۱۹:۳۰ برای بازدید عموم مردم دایر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار