در آئین نکوداشت امنیت‌سازان فاخر؛

فرمانده فراجا: فرماندهان فراجا فاتحان سنگر‌های تحریم هستند/ امروز آمریکا برای رژیم صهیونیستی شریکی پوشالی است

سردار رادان با بیان اینکه فرماندهان فراجا فاتحان سنگر‌های تحریم هستند، گفت: امروز در عرصه نبرد با استکبار و کسانی که خودشان را صاحبان تحریم می‌دانند توسط رزمندگانی که مظلوم امام مقتدر هستند هیمنه تحریم شکسته شد.
کد خبر: ۶۲۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ - 08November 2023

فرمانده فراجا: فرماندهان فراجا فاتحان سنگر‌های تحریم هستند/ امروز آمریکا برای رژیم صهیونیستی شریکی پوشالی استبه‌ گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز (چهارشنبه) در آئین نکوداشت امنیت سازان فاخر که در سالن کوثر ستاد انتظامی کل کشور برگزار شد، اظهار داشت: فرماندهان فراجا فاتحان سنگر‌های تحریم هستند.

سردار رادان گفت: امروز در عرصه نبرد با استکبار و کسانی که خودشان را صاحبان تحریم می‌دانند توسط رزمندگانی که مظلوم امام مقتدر هستند هیمنه تحریم شکسته شد.

وی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: رژیم صهیونیستی که زمانی مدعی بود اشراف اطلاعاتی بسیار قوی دارند و شبکه‌های اطلاعاتی آن‌ها شکست ناپذیر است و لایه‌های دفاعی مرزی آن نفوذناپذیر است توسط رزمندگان جبهه مقاومت شکست خوردند.

فرمانده انتظامی کشور با تاکید بر اینکه امروز آمریکا برای اسرائیل شریکی پوشالی شده است، گفت: وقتی ضربه‌ها محکم باشد دشمن وحشی خواهد شد؛ وقتی دشمن وحشی شود دیگر زن و بچه برای او فرقی ندارد و هیچ مرامی را در وجود خود نمی‌بیند.

سردار رادان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بیش از ۱۰ هزاز فلسطینی بی دفاع را به شهادت می‌رساند و این برای آن‌ها و کشورهای غربی عین حقوق بشر است، گفت: دشمن با توجه به شکست‌هایی که خورده تصمیماتی دیوانه وار می‌گیرد؛ امروز رژیم صهیونیستی آنچان غافلگیر شده که نمی‌داند چگونه باید از حیثیت خود دفاع کند.

این مقام ارشد انتظامی با طرح این سوال که تحریم اساسا به چه معناست و تحریم از کجا پایه‌گذاری شد در مکتبی که ما به آن فخر می‌فروشیم، افزود: در تاریخ که نگاه می‌کنیم می‌بینیم که همواره مستکبیرین با بهره‌گیری از تحریم به دنبال توقف پیشرفت دیگران بوده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: اگر در تاریخ اسلام ذات تحریم افتخاری شد برای پیروان رسول خدا امروز ذات تحریم افتخاری برای همه رزمندگان عزیز است؛ عصبانیت دشمن باعث ایجاد تحریم‌ها شده و امروز تحریم‌ها فرصتی برای مقاومت، پیشرفت، بزرگی و روی پای خود ایستادن است.

سردار رادان با تاکید بر اینکه اگر تحریم‌ها در زمان جنگ وجود نداشت هیچگاه احساس نیاز نمی‌کردیم، گفت: فرد، گروه، دسته، جامعه، کشور و مملکتی که احساس نیاز نکند احساسی برای به دست آوردن آن نیاز نمی‌کند و پیسرفتی نخواهد کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه روزگاری ما نمی‌توانستیم نارنجکی دستی بسازیم، گفت: تحریم‌ها باعث شد امروز جزو کشورهایی باشیم‌ که به موشک‌های نقطه‌زن، پهپادهای پیشرفته و سیستم‌های دفاعی دست‌ پیدا کرده‌ایم.

این مقام ارشد انتظامی به بیان این دشمن وقتی عصبی، ناراحت و مستاصل می‌شود دست به حرکاتی از جنس دیوانگی می‌زد که بعد خود او در آن دست و پا می‌زند، گفت: ما امروز به سازمان خود افتحار می‌کنیم‌ که دشمن آنچنان عصبانی شد که ما را تحریم‌ کرده‌ است.

سردار رادان با اشاره به اینکه در گذشته عده‌ای از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند و آن لانه جاسوسی را تسخیر کردند، گفت: امروز عده‌ای برعهد خود ماندند و به آن افتخار می‌کنند اما عده‌ای جدا شدند، آن‌هایی که جدا شدند در ارده‌شان سستی و تردید وجود داشت؛ باید مراقب بود در زمان‌های متفاوت از عملکرد خود پشیمان‌ نشویم‌ و این مدال که مدال پیروزی مظلوم اما مقتدر است را تا قیام‌قیامت افتخار بدانیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار