در آئین نکوداشت امنیت‌سازان فاخر؛

وزیر کشور: تحولی اساسی و بنیادین در غزه در حال انجام است/ جهانیان باطن تمدن غرب را غزه می‌بینند

وحیدی گفت: آن چیزی که در غزه در حال رخ دادن است تحول اساسی و بنیادین است؛ ظاهر آن تلخ و فاجعه‌بار است اما شکوفایی مقاومت در حال نشان دادن است و این نوع مقاومت در مقابل این‌ حجم خباثت قابل تعجب است.
کد خبر: ۶۲۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ - 08November 2023

وزیر کشور: تحولی اساسی و بنیادین در غزه در حال انجام است/ جهانیان باطن تمدن غرب را غزه می‌بینندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور صبح امروز (چهارشنبه) در آئین نکوداشت امنیت سازان فاخر که در سالن کوثر ستاد انتظامی کل کشور برگزار شد، با اشاره به حوادث غزه اظهار داشت: آن چیزی که در غزه در حال رخ دادن است تحول اساسی و بنیادین است ظاهر آن تلخ و فاجعه‌بار است، اما شکوفایی مقاومت در حال نشان دادن است و این نوع مقاومت در مقابل این‌حجم خباثت قابل تعجب است.

وحیدی گفت: امروز می‌بینیم که فلسطین و گروه‌های مقاومت از کجا به کجا رسیدند و این وعده خداوند است؛ امروز خنجر آلوده دشمن و کینه‌های نهفته دشمن بر سر مردم فلسطین فرود می‌آید.

وزیر کشور افزود: باطن تمدن غرب آنچه در غزه رخ می‌دهد خود را نشان‌ می‌دهد و حقیقت دشمن را جهانیان امروز در فلسطین می‌بینند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن‌ به دلیل دفاع از خودمان و تولیدات بازدارنده ما را تحریم‌ می‌کند، خاطرنشان کرد: امروز آن‌ها به بهانه تامین امنیت مردم توسط دستگاه امنیتی و انتظامی این سازمان را تحریم‌ می‌کند.

وحیدی با تاکید بر اینکه دشمن با تحریم‌ می‌خواهد به اهداف شوم خود دست پیدا کند، گفت: باید خباثت استکبار در تحریم کشورمان برای مردم و جهانیان روشن و تبیین شود.

وزیر کشور با بیان اینکه باید قدردان تک تک عزیزانی که در دفاع، امنیت و برقراری نظم تلاش می‌کنند باشیم، گفت: امروز این تحریم‌ها از عصبانیت دشمن و صحت راه و حرکت ما است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار