محبوبیت نتانیاهو در بین صهیونیست‌ها به ۲۶ درصد کاهش یافت

نظرسنجی یک رسانه اسرائیلی نشان میدهد که میزان محبوبیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی به ۲۶ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۲۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ - 10November 2023

محبوبیت نتانیاهو در بین صهیونیست‌ها به ۲۶ درصد کاهش یافتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نظرسنجی جدید روزنامه معاریو در اراضی اشغالی نشان می‌دهد که ۵۹ درصد از شهرک نشین‌ها از آتش بس در غزه در ازای آزادی همه گروگان‌ها (اسرا) اسرائیلی در بند حماس حمایت می‌کنند.

در این نظرسنجی که موضوعات مختلفی را در برگرفته است میزان محبوبیت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز کاهش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

طبق این نظرسنجی میزان محبوبیت نتانیاهو به ۲۶ درصد کاهش یافته است در حالیکه محبوبیت بنی گانتز از رهبران اپوزیسیون به ۵۲ درصد افزایش یافته است.

همچنین ۳۳ درصد از شهرک نشین‌ها از خروج اسرائیل از غزه پس از پایان جنگ و اعطای کنترل آن به یک نیروی بین‌المللی حمایت کرده اند در حالیکه ۲۲ درصد از حفظ کنترل امنیتی نوار غزه به دست رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

در این گزارش همچنین آمده است، ۲۲ از اسرائیلی‌ها نیز گفته‌اند که از اشغال نوار غزه و ایجاد شهرک سازی در آن حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها