ما متحدیم/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه مریوان:

تقویت فرهنگ ایثار و شهادت هدف اصلی اردوی راهیان نور است

سرهنگ «لطیفی» گفت: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس هدف اصلی اردوی راهیان نور است.
کد خبر: ۶۲۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ - 11November 2023

تقویت فرهنگ ایثار و شهادت هدف اصلی اردوی راهیان نور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، مراسم افتتاحیه اردو‌های راهیان نور غرب کشور مرداد امسال با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در شهر مریوان برگزار و ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر سروآبادی و مریوانی به مناطق عملیاتی استان اعزام شدند.

در دو هفته اخیر نیز سفر اردو‌های راهیان نور به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی آغاز شد. در این طرح ابتدا دانش‌آموزان دختر سنندجی و در ادامه دانش‌آموزان سایر شهرستان‌های استان به مناطق عملیاتی جبهه اعزام شدند.

سرهنگ «منصور لطیفی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه مریوان در حاشیه اعزام اعزام دانش آموزان کردستان به اردو‌های راهیان نور با اشاره به اعزام ۸۸ نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه مدارس این شهرستان با دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اظهار داشت: این کاروان به مدت دو روز از یادمان‌های دفاع مقدس مناطق عملیاتی ایلام و کرمانشاه بازدید می‌کنند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شاخص و اثربخش در حوزه فرهنگی و معارف تربیتی، برگزاری اردو‌های راهیان‌نور است که هر سال از لحاظ کمی و کیفی در حال ارتقاست.

معاون سپاه شهرستان مریوان یادآور شد: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس هدف اصلی اجرای اردوی راهیان نور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار