معاون حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:

۱۰۰ فرزند مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از تسهیلات نظام وظیفه بهره‌مند شدند

«بنایی» گفت: از ابتدای امسال، ۱۰۰ فرزند مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از تسهیلات نظام وظیفه بهره مند شدند.
کد خبر: ۶۲۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ - 11November 2023

۱۰۰ فرزند مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از تسهیلات نظام وظیفه بهره‌مند شدندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، هادی بنایی «معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان» امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای امسال، ۱۰۰ فرزند مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از تسهیلات نظام وظیفه بهره مند شدند. اظهار داشت: خدمات ارائه‌شده به فرزندان مددجویان این نهاد شامل معافیت سربازی، کاهش تعرفه خدمت سربازی و انتقالی به محل سکونت آن‌ها بوده است. 

بنایی با اشاره به دستورالعمل های اجرایی در این زمینه، ادامه داد: یک فرزند ذکور از خانواده مددجویان که به دلیل فوت سرپرست، طلاق و یا دارا بودن سه خواهر، تحت حمایت قرار گرفته‌اند می‌توانند با مراجعه به مددکار خود و آگاهی از این طرح نسبت به انجام مراحل لازم اقدام و از این خدمت بهره‌مند شوند. 

وی به معافیت از خدمت سربازی ۳۸ نفر از فرزندان پسر بالای ۱۸ سال بدلیل کفالت و سرپرستی خانواده‌ اشاره داشت و افزود: بر اساس توافق و مکاتباتی که با سازمان نظام وظیفه انجام شده و با توجه به این که فرزندان پسر به نوعی نان آور خانواده محسوب می شوند، محل خدمت ۲۵ نفر از مشمولین این تسهیلات نیز نزدیک محل سکونت تعیین شده است، همچنین ۳۷نفر از فرزندان ذکور مددجویان از خدمت کاهش تعرفه بهره مند شده اند. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با بیان اینکه فرزندان این خانواده ها با معافیت از خدمت وظیفه می توانند از خدمات اشتغال بهره مند شوند، گفت: آموزش کسب و کار، تسهیلات قرض‌الحسنه بلند مدت و خدمات کاریابی از جمله برنامه هایی است که برای ایجاد اشتغال این فرزندان مهیا می‌شود تا از لحاظ معیشتی تکیه‌گاهی برای خانواده خود باشند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار