نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

«معنویت» و «نورانیت» حقیقت دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با بیان اینکه ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه همچنان پابرجاست، گفت: معنویت و نورانیت حقیقت دفاع مقدس است و نشر آن در جامعه اهمیت زیادی دارد.
کد خبر: ۶۲۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ - 11November 2023

«معنویت» و «نورانیت» حقیقت دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «علی کلوندی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به همراه کارکنان این اداره‌کل امروز با حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در کردستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، فعالیت در حوزه ایثار و شهادت و ترویج آثار دفاع مقدس را معنویت‌زا و مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: انشالله ما نیز از این معنویت بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه همچنان پابرجاست، گفت: معنویت و نورانیت حقیقت دفاع مقدس است و نشر آن در جامعه اهمیت زیادی دارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: بجز خوزستان و آذربایجان غربی هیچ استان دیگری به اندازه کردستان شهید تقدیم انقلاب اسلامی نکرده است بنابراین این ایثار و فداکاری‌ها را باید در جامعه نشر دهیم.

وی به شهدای کردستان اشاره کرد و گفت: بسیاری از شهدای کردستان و معنویت آنها ناشناخته مانده‌اند و ما باید برای اشاعه این ایثار و معنویت و معرفی شهدا در سطح جامعه تلاش مضاعفی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان به شهدای زن در کردستان اشاره کرد و یادآور شد: قریب به ۵۰۰ شهید در کردستان خانم هستند و این مهم ظرفیت بسیار بالایی برای استان محسوب می‌شود بنابراین باید مخلصانه در راستای معرفی شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

رسیدگی به پراکندگی مزار شهدا در کردستان، برگزاری همایش‌ و یادواره‌های شهدا، نشست‌های صمیمی در خصوص ابعاد شخصیتی و اعتلای نام شهدا به دور از تشریفات اداری و توجه به وصیت‌نامه شهدا از دیگر اقدامات مورد تاکید نماینده ولی فقیه در کردستان در این دیدار بود.

انتهای پیام/ شیما صادقی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار