عضو ائتلاف فتح عراق خبر داد؛

نگرانی واشنگتن از موج گسترده مهاجرت معکوس ساکنان اراضی اشغالی

الزبیدی، از نگرانی عمیق واشنگتن از آغاز موج گسترده مهاجرت معکوس ساکنان اراضی اشغالی به آمریکا و اروپا پس از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ - 12November 2023

نگرانی واشنگتن از موج گسترده مهاجرت معکوس ساکنان اراضی اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، «علی الزبیدی» از رهبران ائتلاف پارلمانی فتح عراق روز شنبه مخالفت رژیم صهیونیستی در پذیرش آتش‌بس انسانی با حماس را ناشی از ناکامی در پیشروی در نوار غزه دانست.

قانونگذار عراقی با اشاره به از کار افتادن سیستم خدمات اداری در اراضی اشغالی پس از حملات گسترده موشکی مقاومت فلسطینی از شروع موج گسترده کوچ ساکنان اشغالی به کشور‌های اروپایی خبر داد.

الزبیدی اضافه کرد: واشنگتن با ابراز نگرانی از آغاز مهاجرت معکوس ناگهانی و گسترده ساکنان اراضی اشغالی به آمریکا، با ادامه حمایت سیاسی و تسلیحاتی خود درصدد ممانعت از خروج صهیونیست‌ها از فلسطین اشغالی هستند.

عضو ائتلاف فتح در گفت‌وگو با المعلومه با انتقاد از سکوت مرگبار نظام‌های عربی در مقابل بمباران وحشیانه صهیونیست‌ها مردم بی‌پناه غزه گفت: پشتیبانی و حمایت نظامی گروه‌های مقاومت در سطح محلی و منطقه‌ای، رژیم صهیونیستی را در همه جبهه‌ها در وضع آشفته‌ای قرار داده است.

نماینده پارلمان عراق با اشاره به اذعان صهیونیست‌ها در ناکامی در ترور رهبران مقاومت فلسطینی در غزه خاطرنشان کرد که گروه‌های فلسطینی در آستانه تحقق پیروزی‌ها و دستاورد عملیات هفتم اکتبر در حمله به رژیم صهیونیستی هستند.

رژیم صهیونیستی در هفته هشتم از ادامه حملات وحشیانه خود به نوار غزه و هدف قراردادن غیرنظامیان و بمباران بیمارستان‌ها با جلوگیری از ورود مواد اساسی مورد نیاز مردم غزه از جمله دارویی، آب آشامیدنی و سوخت مورد نیاز بیمارستان‌ها، تاکنون بیش از ۲۰ بیمارستان به طور کامل از مدار خدمات رسانی خارج شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار